۱۴ شهریور ۱۳۹۲ توسط بانک ملی ایران روز بانک و جوانان نام گرفت

بر این اساس پنجشنبه 14 شهریور ماه روز بانک و جوانان، جمعه 15 شهریور روز بانک و مشتری، شنبه 16 شهریور روز بانک و خدمات نوین و یکشنبه 17 شهریور روز بانک و مسئولیت‌های اجتماعی نام گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،بانک ملی ایران به عنوان بزرگترین بانک جهان اسلام و کشور همواره با دیدگاه ملی به تامین منابع مالی مورد نیاز حوزه‌های مختلف از جمله تیم‌های ورزشی، هنری، علمی و اخیراً هم تیم ملی ربوکاپ ایران، نگریسته و در راستای موفقیت و سربلندی میهن اسلامی برنامه‌ریزی و اقدام می‌نماید.
این بانک اینگونه حمایت‌های ارزشی را جزئی از مسئولیت و رسالت اصلی خود دانسته و در این راستا در طی یک سال اخیر از تیم‌های ملی، همچون تیم ملی روبوکاپ نوجوانان (دانش‌آموزی) و تیم روبوکاپ دانشگاه آزاد اسلامی قزوین حمایت کرده است.
اقدام شایسته و به جای حمایت از توانایی‌های نسل آینده کشور در زمینه‌های علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی و پیشینه افتخارآمیز بانک ملی ایران در عرصه ورزشی و تاثیر مطلوب آن در ورزش کشور، همواره مورد توجه مسئولان بلند پایه قرار داشته و با ارسال لوح تقدیر و تندیس بانک ملی ایران را پیش‌ قراول این نهضت می‌دانند.
در این خصوص پوریا شاهوردی سرپرست تیم ملی روبوکاپ دانش‌آموزی کاوش در پاسخ به این سوال که اقدام و حمایت‌ بانک ملی ایران از جوانان و آینده‌سازان کشور را چگونه ارزیابی می‌کنید گفت: رویکرد حمایتی بانک ملی ایران از تیم‌های علمی مانند رباتیک و خصوصاً تیم‌های دانش آموزی که دسترسی محدودتری به منابع حمایتی مالی دارند برای اولین بار اتفاق افتاده و این حمایت‌ها از کمتر سازمانی سر‌می‌زند.
وی افزود: کمیته ملی روبوکاپ ایران کسب عنوان بهترین ارائه فنی و بهترین پوستر مسابقات هلند را مدیون بانک ملی ایران می‌داند.
شاهوردی با اعلام اینکه اگر حمایت مالی بانک ملی ایران از تیم روبوکاپ انجام نمی‌شد، شاید برای سه، چهار نفر از دانش‌آموزان قوی تیم امکان حضور در مسابقات فراهم نمی‌شد، بیان داشت: با کمک 650 میلیون ریالی بانک ملی ایران به این تیم، این بانک رویکرد و رویه جدیدی از سیاست‌های جدیدش را در میان بانک‌های کشور به منصه ظهور گذاشت.
سرپرست تیم روبوکاپ دانش‌آموزی کاوش ضمن اشاره به امضاء تفاهمنامه همکاری میان بانک ملی ایران و کمیته ملی روبوکاپ ایران گفت: از جمله مفاد این تفاهمنامه پشتیبانی و آموزش‌های آنلاین روباتیک برای دانش‌آموزانی است که دسترسی به اساتید آموزشی ندارند.
شاهوردی در ادامه سخنان خود رویکرد حمایتی بانک را زمینه ایجاد انگیزه قوی‌تر در اعضای تیم و مسئولان روبوکاپ دانست و اذعان داشت: تک تک اعضاء نظر بر این داشتند که حداکثر تلاش را جهت موفقیت در این مسابقات انجام دهند و حتی در مسابقات 2014 برزیل به نام تیم روباتیک بانک ملی ایران پرچمدار حضور در میادین علمی داخلی و بین‌المللی باشند.
شاهوردی در پایان از مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، کارکنان اداره کل روابط عمومی و مرتضی موسی‌خانی رئیس کمیته ملی روبوکاپ ایران و مسئول دانشگاه آزاد اسلامی قزوین که زمینه‌ساز اعتلای علمی دانش‌آموزان تیم روبوکاپ شدند قدردانی کرد.
گفتنی است بانک ملی ایران به مناسبت هفته بانکداری اسلامی و نزدیک شدن به هشتاد و پنجمین سالگرد تاسیس بانک، روزهای هفته منتهی به 20 شهریور ماه جاری را نام‌گذاری کرده است.
بر این اساس پنجشنبه 14 شهریور ماه روز بانک و جوانان، جمعه 15 شهریور روز بانک و مشتری، شنبه 16 شهریور روز بانک و خدمات نوین و یکشنبه 17 شهریور روز بانک و مسئولیت‌های اجتماعی نام گرفت.
همچینن روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ،  18 و 19 شهریور 1392 به ترتیب روز بانک و بازنشستگان و روز بانک وخانواده نام گرفت و آخرین روز، چهارشنبه 20 شهریور نیز روز بانک و کارکنان نام‌گذاری شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  47  =  53