اجرای ۷۰ پروژه توسط بانک توسعه تعاون

مدیرعامل بانک توسعه تعاون از پرداخت 550 میلیارد تومان تسهیلات در پنج ماهه نخست امسال با اولویت بخشهای صنعت و کشاورزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،ماشاءالله عظیمی به ایسنا گفت: با وجود همه سختیها و بحران هایی که امسال با آن روبرو بودیم بانک توسعه تعاون موفق شد تا در 5 ماهه ا مسال 550 میلیارد تومان تسهیلات را به تعاونگران پرداخت کند.
وی گفت: این رقم در مقایسه با سال قبل که حدود 300 میلیارد تومان بود بیش از 70 درصد رشد را نشان می دهد.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون در ادامه از بهره برداری بیش از 70 طرح و پروژه اقتصادی با سرمایه بانک توسعه تعاون خبرداد و گفت: برای سال 92 بیش از 70 پروژه اقتصادی که ظرفیت اشتغالزایی و سرمایه گذاری خوبی داشتند در سطح ملی و استانی به بهره برداری می رسد.
به گفته وی میزان سرمایه گذاری این طرح ها نزدیک به 700 میلیارد ریال بوده است.
عظیمی خاطرنشان کرد: بانک توسعه تعاون به عنوان یک بانک توسعه ا ی منتظر مناسبتها برای افتتاح و بهره برداری از طرح های اشتغال نمی ماند و در هر زمان با وجود طرح های اشتغالزا آنها را به بهره برداری می رساند.
رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون بخش های کشاورزی و صنعت را در اولویت اعطای تسهیلات ذکر کرد و گفت: تسهیلات بانک توسعه تعاون در این دو بخش غالب بوده است و مشکل وثایق این دسته تعاونی ها با کمک صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون مرتفع شده است.
وی تصریح کرد: بانک توسعه تعاون به عنوان بانک دولتیِ در خدمت بخش تعاون از زمان تاسیس تا کنون با ارائه خدمات نوین بانکی به مشتریان و استفاده از سرمایه های انسانی مجرب، مقدمات ارتقای توانمندیهای رقابتی تعاونگران در زمینه های مختلف را فراهم کرده است.
به گفته مدیرعامل بانک توسعه تعاون، ایجاد فرصت های جدید شغلی از طریق حمایت کارآفرینان و گسترش حوزه های خدماتی میان فعالان اقتصادی بخش تعاون از دیگر خدمات ارائه شده بانک توسعه تعاون در راستای تحقق عدالت اجتماعی و اقتصادی بوده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  +  1  =