حرکت مثبت بانک ها در بازار سرمایه

در معاملات روز یکشنبه تالار شیشه‌ای بیش از 321 میلیون سهم به ارزش 111 میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت و ارزش بازار سرمایه تا سطح 281 هزار میلیارد تومان عقب نشینی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،دماسنج بازار سرمایه از ابتدای معاملات امروز روند ریزشی به خود گرفت و تا نزدیکی مرز 56 هزار واحد عقب نشینی کرد اما در انتهای زمان معاملات با بهبود نسبی و جمع آوری صف‌های فروش مواجه شد.
به این ترتیب در تالار شیشه‌ای امروز شاخص بورس تهران اندکی از روند شدید نزولی خود کاست و با 293 واحد افت به کانال 57 هزار و 198 واحد رسید.
شرکتهای پالایش نفت بندرعباس، بانک ملت، مخابرات، بانک صادرات، بانک پارسیان، پالایش نفت تبریز،فولاد مبارکه و صنایع شیمیایی ایران بیشترین تاثیر منفی را در شاخص بورس گذاشت و در مقابل شرکتهای مطرحی چون تاپیکو، سرمایه‌گذاری غدیر، بانک پاسارگاد، هلدینگ خلیج فارس، ملی مس و پتروشیمی شازند با روند مثبت خود مانع از افت بیشتر شاخص شد.
به این ترتیب در بازار امرو نمادهای فلزی و پتروشیمی از روند مثبت در عین حجم کم معاملات بر خوردار شدند و شرکتهای بانکی پس از یک هفته حرکت منفی با صف خرید همراه شدند و روند مثبتی به خود گرفتند به طوری که پس از یک هفته حرکت نزولی و صف های فروش سنگین بانکهای پاسارگاد، انصار، تجارت، دی سرمایه و کارآفرین مثبت شده و بانکهای دیگر با جمع شدن صف های فروش مواجه شدند.
براساس گزارش ایسنا، همچنین امروز شرکت‌های کشتیرانی،فرآورده های نسوز پارس و آذر آب از بهترین تقاضای خرید و شرکتهای مپنا، پالایشگاه بندرعباس، بانک سینا، سایپا، ایران خودرو، زامیاد و مخابرات از بیشترین تقاضای فروش برخوردار شدند.در بازار فرابورس نیز پالایشگاه لاوان به همراه پالایشگاه تهران و ذوب آهن از بیشترین تقاضای خرید برخوردار بودند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  +  1  =