تشدید طرح دستگیری اتباع افغانی غیرمجاز در کرمان

فرمانده انتظامی کرمان از تشدید طرح دستگیری اتباع افغانی غیرمجاز و قاچاقچیان انسان در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از ایسنا- منطقه کویر، سردار حسین چناریان در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: پلیس استان در راستای جلوگیری از شیوع بیماری وبا در شهرها، طرح دستگیری اتباع افغانی غیرمجاز را تشدید می‌کند.

 

وی ضمن تاکید بر تداوم اجرای‌ طرح برخورد با عاملان قاچاق انسان و اتباع بیگانه غیرمجاز اظهارکرد: توصیه می‌شود مالکان و صاحبان مشاغل و واحدهای اشتغال‌زا متوجه تبعات قانونی و اجتماعی بکارگیری نیروی کارغیر مجاز باشند.

 

چناریان در همین راستا اضافه کرد: هم‌چنین هنگام در اختیار قراردادن املاک و واحدهای مسکونی نیز باید وضعیت اقامت اتباع خارجی در استان مدنظر بنگاه‌ها و مالکان باشد.

 

وی تصریح کرد: با آن دسته از رانندگانی که مبادرت به قاچاق انسان و سوار کردن اتباع خارجی غیرمجاز می کنند به شدت برخورد می‌شود.

 

مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه نباید با رفتار غیرقانونی، موجب دل‌گرمی و امیدواری اتباع خارجه در استان شد، ادامه داد: جلوگیری از مهاجرت غیرقانونی اتباع افغانی با هدف تأمین آسایش و آرامش عمومی و فردی شهروندان انجام می گیرد.

 

چناریان در پایان خاطرنشان کرد: ارتقای امنیت اجتماعی و ایجاد بسترهای مناسب برای فعالیت اجتماعی و اقتصادی در اقصی نقاط استان نیز در طرح مقابله با ورود اتباع خارجی غیرمجاز مدنظر است.

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×  1  =