حمایت بانک پاسارگاد از فرنگی‌کاران

به دنبال خبر ترک خانه کشتی توسط فرنگی‌کاران، بانک پاسارگاد اعلام کرد که حمایتی که در مورد آزادکاران داشته است را برای فرنگی‌کاران هم تکرار خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،در همین راستا یکی از مدیران بانک پاسارگاد اطلاع داد که موضوع حمایت از فرنگی‌کاران از سوی بانک پاسارگاد به نتیجه رسیده است.
وی در این رابطه به ایسنا گفت: با توجه به اینکه آزادکاران اجازه شرکت در لیگ برتر کشتی کشور را ندارند، بانک پاسارگاد در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود وظیفه خود دید تا در حد توان به این موضوع بپردازد و در حمایت از این کشتی‌گیران وارد صحنه شود.
وی تاکید کرد: در این اقدام، بانک هیچ تعهدی برای فدراسیون ایجاد نکرد و هدف تبلیغاتی هم نداشت و صرفا با امید به تقویت روحی تیم ملی کشتی آزاد به این اقدام دست زد.
این مقام مسئول در بانک پاسارگاد تاکید کرد: پس از بازدید سرپرست وزارت ورزش از خانه کشتی و مذاکراتش با مدیر عامل بانک پاسارگاد برای تسری این امر به تیم ملی فرنگی، مدیر عامل بانک دستور داد تا اطلاعات اولیه از تیم ملی کشتی تکمیل شود که این کار تا صبح امروز ( یکشنبه ) انجام و حمایت بانک پاسارگاد برای فرنگی‌کاران تکرار شد.
وی ابراز امیدواری کرد تا قهرمانان کشور به دور از حاشیه‌ها در صحنه‌های بین‌المللی افتخارآفرین باشند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

50  −    =  49