بانک پاسارگارد کارت کتاب را طراحی کرد

با همکاری مرکز نشر دانشگاهی;

با توجه به برگزاری سومین دوره نمایشگاه دانشگاهی قرار است از مهر ماه امسال در دانشگاه های تهران و شهرستانها برگزار شود یکی از معضلات دانشجویان نحوه تهیه منابع مطالعاتی مورد نیاز و صرف زمان در جستجوی کتاب در خیابان انقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،بهمن حاجی پور رئیس مرکز نشر دانشگاهی به باشگاه خبرنگاران گفت:با توجه به برگزاری سومین دوره نمایشگاه دانشگاهی قرار است از مهر ماه امسال در دانشگاه های تهران و شهرستانها برگزار شود یکی از معضلات دانشجویان نحوه تهیه منابع مطالعاتی مورد نیاز و صرف زمان در جستجوی کتاب در خیابان انقلاب است.
وی افزود: یکی از محورهای اصلی کار ما نیز رفع نیاز در محل بروز آن بوده و به همین منظور نیز 2 دوره است که مرکز نشر دانشگاهی از آثار خود در محوطه دانشگاهها برگزار می کند که به دلیل استقبال دانشجویان از آن دور سوم این نمایشگاهها نیز از وایل مهر ماه در برخی از دانشگاههای منتخب برگزار خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: مرکز نشر دانشگاهی با همکاری بانک پاسارگاد و با هدف مساعدت بیشتر با دانشجویان اقدام به انتشار کارتهایی با عملکردی مشابه به کارتهای بانکی نموده است که دانشجویان رامشمول استفاده از تخفیفات 10 تا 25 درصدی می نماید چنانچه علاقه مندان برای استفاده از این کارتها به سایت مرکز نشر مراجعه کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  22  =  24