نوسانات قیمت دلار و سکه در هفته جاری/ سکه تمام بهار یک میلیون تومان شد

تغییرات نرخ انواع سکه و دلار در هفته جاری موجب شد تا قیمت سکه تمام بهار آزادی به مرز 950 هزار تومان برسد اما روند نزولی قیمت ها در آخرین روزهای هفته متوقف و این بازار با افزایش 30 هزار تومانی قیمت‌ها در روز پایانی روبه روشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از تسنیم هفته گذشته قیمت سکه و دلار با نوسانات زیادی همراه بود به نحوی که قیمت سکه تمام بهار آزادی با کاهشی قابل توجه به مرز 950  هزار تومان رسید اما گویا روند نزولی قیمت‌ها مقطعی بوده و بازار با ثبات قیمت در هفته آتی روبه رو خواهد بود.

قیمت دلار نیز در هفته گذشته با توجه به مسائل منطقه‌ای تا 3300 تومان نیز افزایش یافته بود که هم اکنون با حل این مسائل نرخ‌ها کاهش پیدا کرده است.

 در آخرین روز این هفته هر اونس طلا در بازارهای جهانی با ارزش 1362.20 دلار و هر گرم طلای 18 عیار در بازار داخلی با ارزش 101 هزار تومان مورد مبادله قرار گرفت.

برخلاف روزهای پایانی هفته گذشته روند قیمت‌ها در پایان هفته جاری در بازار صعودی شد که بر همین اساس در بازار نرخ سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در روز پنج شنبه با افزایش 31 هزار تومان به ارزش 995 هزار تومان، سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با افزایش 40 هزار تومانی به  ارزش یک میلیون تومان، و نیم سکه بهار آزادی با رشد 13 هزار تومانی به قیمت 512 هزار تومان رسید و ربع سکه بهار آزادی با ارزش 317 هزار تومان و سکه یک گرمی با ارزش 215 هزار تومان قیمت گذاری شد.

 گفتنی است  روند کاهشی قیمت‌ها در بیشتر روزهای هفته جاری میزان خرید و فروش در بازار سکه و دلار را نیز به شدت کاهش داد.

قیمت سکه و ارز در بازار

 

سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 995هزار تومان
سکه تمام بهار آزادی طرح قدیمیک میلیون تومان
نیم سکه بهار آزادی512 هزار تومان
ربع سکه بهار آزادی317 هزار تومان
سکه یک گرمی215 هزار تومان

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  +  1  =