مبارزه مسعود رایگان با بیماری ایدز

مسعود رایگان که به تازگی نمایش «دو مرد در یک اتاق» را اجرا کرده بود از ادامه اجرای این نمایش در فرهنگسرای «ارسباران» خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از تئاتر نت، این کارگردان تئاتر گفت: قرار است این نمایش از دوم تا 12 مهرماه در فرهنگسرای ارسباران به صحنه برود.

 

او از تغییری در ترکیب بازیگران این نمایش خبر داد و افزود: در اجرای اول آقای همایون ارشادی همراه با فرخ نعمتی بازی می‌کردند، اما به دلیل سفری که آقای ارشادی در پیش داشت نتوانست در اجرای دوم کنار ما باشد به همین دلیل من خود به جای او بازی می‌کنم.

 

رایگان تأکید کرد: چون این نمایش درباره بیماری ایدز است و گروه اجرا می‌خواهند که همه جا دیده شود، تصمیم گرفتند در مکان دیگری که دسترسی آسانتری داشته باشد نمایش را اجرا کنیم. ضمن اینکه امیدوارم بتوانیم این نمایش را در کشورهای همسایه هم به صحنه ببریم.

 

نمایش «دو مرد در یک اتاق»به موضوع بیماری ایدز می‌پردازد و متن این نمایش به سفارش سازمان ملل نوشته شده است.

 

این نمایش چندی پیش با بازی فرخ نعمتی و همایون ارشادی در گالری «باروک» اجرا شد اما از دوم مهرماه با بازی مسعود رایگان و فرخ نعمتی در فرهنگسرای «ارسباران» به صحنه خواهد رفت. همچنین روزهای سوم، چهارم، هشتم و نهم مهرماه نمایش دو اجرا خواهد داشت که اجرای اول ساعت 18: 30 و اجرای دوم ساعت 20 روی صحنه می رود.

 

علاقمندان برای خرید بلیط نمایش «دو مرد در یک اتاق»  که با سه قیمت 10، 15 و 20 هزار تومان و نیز برای روزهای دوم، سوم و چهارم مهرماه، با تخفیف 20 درصدی بفروش می رسدمی‌توانند به سایت «تئاتر نت» به نشانی اینترنتی http://www.theatrnet.com/ticket مراجعه کنند

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

60  ⁄    =  6