معاونت‌های وزارت‌ ارتباطات برنامه‌ چهار سال آینده را تدوین کنند

وزیر ارتباطات گفت: از معاونت‌های مختلف در مجموعه وزارت ارتباطات خواستیم تا اولویت‌ها،برنامه‌ها و فعالیت‌های خود برای چهار سال آینده را مشخص کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمود واعظی اظهار داشت: این برنامه‌ها باید در راستای تحول در حوزه اقتصاد، اشتغال و افزایش تولید ناخالص داخلی (GDP) تعریف و پیاده سازی شود.

وی افزود، در کنار این برنامه‌ها و فعالیت‌ها، تلاش هایی که پیش از این آغاز شده نیز باید تا دستیابی به نتایج مدنظر، پیگیری شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این مطلب که به منظور دستیابی به اهداف پیش بینی شده در این بخش باید برخی اهداف و روش‌ها بازنگری شود تصریح کرد: به نظر می رسد به دلایل مختلف طی چند سال گذشته، شاهد عقب افتادگی در برخی فعالیت‌ها هستیم.

وی خاطر نشان کرد: عدم توجه به نقش ICT در زیر ساخت توسعه و وجود برخی اختلافات میان وزارت ارتباطات و ریاست جمهوری موجب بروز بی مهری به این وزارتخانه و عقب افتادن برنامه شده است.

محمود واعظی با بیان این مطلب که باید سازوکاری داشته باشد تا این عقب افتادگی جبران شود گفت: در برنامه پنج ساله پنجم کشور، تکالیف بسیار جدی برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پیش بینی شده که باید حتما محقق شوند.

وی تأکید کرد: به منظور دستیابی به اهداف پیش بینی شده در چشم انداز 2014، باید نقش ویژه ICT در این مسیر مورد توجه قرار گیرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی را از جمله معاونت‌های مهم هر دستگاهی دانست و اظهار داشت: عملکرد این معاونت می تواند موجب تحقق اهداف و رشد و شکوفایی دستگاه شود.

وی افزود: گزارش های موجود بیانگر وجود نیروهای کیفی موجود در این معاونت است که امیدواریم، شروع به فعالیت قنبری شاهد نوآوری و تحولات در این بخش باشیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

90  ⁄  9  =