چند انتصاب جدید از سوی روحانی

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس‌جمهوری اسلامی ایران در احکامی حجت‌الاسلام والمسلمین علی یونسی را به عنوان « دستیار ویژه رییس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی »، دکتر آشنا به سمت مشاور رییس‌جمهور در امور فرهنگی و حبیب‌الله حقیقی را به عنوان رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب کردند.

به گزارش «تابناک» متن احکام دکتر روحانی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای علی یونسی

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند، به موجب این حکم شما را به عنوان «دستیار ویژه رییس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی» برمی‌گزینم.

امید است با عنایات الهی، در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

حسن روحانی

حبیب‌الله حقیقی به عنوان رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب شد

بسم الله الرحمن الرحیم

نظر به مراتب تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی به پیشنهاد وزیر محترم کشور، شما را به عنوان « رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز» برمی‌گزینم.

امید است با عنایات الهی و هماهنگی با وزیر محترم کشور و همکاری دستگاه‌های ذیربط، در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

حسن روحانی

انتصاب دکتر آشنا به سمت مشاور رییس‌جمهور در امور فرهنگی

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر حسام‌الدین آشنا

نظر به مراتب تعهد، توان علمی و سوابق مدیریتی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «مشاور رییس‌جمهور در امور فرهنگی» منصوب می‌شوید.

امید است با عنایات الهی، در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی و رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

حسن روحانی
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  1