حمایت بانک تجارت از مسابقات دانشجویی قرآن

بانک تجارت با حمایت از بیست و هشتمین جشنواره سراسری قرآن کریم دانشجویان کشور در این امر فرهنگی – دانشجویی مشارکت کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،در مراسم افتتاحیه این جشنواره که در دانشگاه علامه طباطبایی و با حضور دکتر فلاح مدیرعامل بانک تجارت، دکتر سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی و معاونین وزارت ارشاد و علوم برگزار شد از حمایت بانک تجارت برای برگزاری این مراسم تقدیر به عمل آمد.
دکتر فلاح، مدیرعامل بانک تجارت در این مراسم از اختصاص تسهیلات 30 میلیارد ریالی بانک تجارت به اعضای هیات علمی، اساتید و کارکنان دانشگاه علامه طباطبایی خبر داد.
در ادامه دکتر سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی که به عنوان سخنران ویژه این مراسم سخن می‌گفت با اشاره به حمایت بانک تجارت از برگزای این مسابقات از خدمات این بانک در دانشگاه علامه طباطبایی تشکر و ابراز رضایت کرد. وی همچنین در حاشیه برگزاری این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اهمیت خدمات بانک تجارت به اساتید، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه گفت: تا به حال سرویس‌های بسیار خوبی از جانب این بانک به مجموعه دانشگاه علامه طباطبایی ارائه شده که امیدواریم با گسترش روابط دوجانبه بتوانیم سطح همکاری خود با بانک تجارت را توسعه دهیم.
گفتنی است جشنواره سراسری قرآن کریم دانشجویان در بخش‌های کتبی، شفاهی، ادبی، هنری و پژوهشی از هفتم الی دوازدهم مهر ماه در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  7  =  63