زیباکلام: تندروها راهی جز پذیرش اراده ملت ایران ندا

«صادق زیباکلام» استاد دانشگاه تهران و تحلیلگر مسایل سیاسی و بین المللی گفت: تندروها و کسانی که ساز مخالف می زنند راهی جز پذیرش اراده ملت ایران ندارند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،وی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا تاکید کرد: ملت ایران در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به شعار تعامل سازنده با جهان رای داد و به دنبال عملی شدن آن است.

زیباکلام با بیان این که برخی تندروها برای رسیدن به منافع خود به دنبال ایجاد تشنج میان تهران –
واشنگتن هستند، اظهار داشت: افراد اندکی که ساز مخالف می زنند باید بدانند که راه به جایی نخواهند برد و چاره ای جز پذیرش اراده ملت ایران ندارند.

عضو هیات علمی دانشگاه تهران اذعان داشت: گام نخست در ایجاد رابطه با آمریکا از اهمیت ویژه ای برخوردار بود که روحانی در سفر به نیویورک به خوبی توانست این گام را بردارد.

وی با بیان این که جهانیان بیانات مقام معظم رهبری و صحبت های رییس جمهوری مبنی بر صلح طلبی ملت ایران اسلامی را قبول کردند و به آن پاسخ مثبت دادند، افزود: فتوای مقام معظم رهبری مبنی بر حرام بودن سلاح کشتار جمعی برای کسانی که با فرهنگ شیعه آشنا هستند، کاملا پر معنی بوده و آن را قبول می کنند.

زیباکلام ادامه داد با این حال نباید فراموش کنیم که جهان منتظر اقدامات عملی از سوی دو طرف است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. ناشناس می گوید

    استاد صحیح میفرمایند .

    دوره تند روی تمام شده و دوره سازندگی واقعی اغاز گردیده.

    انها اگر برای رهبر معظم احترام قائل هستند با ثروتی که از برکت مملکت بدست اورده اند به زندگانی خوب خودشان بپردازند.

    اجازه دهند کشور حقیقتا گامهای موثر پیشرفت را با ارامش برای رفاه مردم شریف که حقیقتا در شرایط مطلوبی زندگانی نمینمایند توسط جناب دکتر روحانی و تیم مدیریتی ایشان با حمایت رهبر دلسوز کشور بردارند. دوستی با جهان برکت را انشا الئه برای کشور

    در بر خواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

8  +  1  =