بابک زنجانی، پرسر و صداترین چهره این روزها

بابک زنجانی با نام کامل «بابک مرتضی زنجانی» یک تاجر مشهور و جوان ایرانی است که در سال‌های اخیر نام او در حوزه سیاست، ورزش و اقتصاد بارها سرزبان‌ها افتاده است.

روزنامه هفت صبح: اهالی خیابان گلستان شهرک غرب پنجشنبه صبح با صدای مهیبی از خواب بیدار شدند و دیدند مقابل خانه‌شان گودالی به عمق 40 متر و وسعت پنج هزار متر مربع ایجاد شده است. حادثه ساعت 5:28 صبح رخ داد و بخشی از خیابان گلستان منتهی به ایران زمین را بلعید. علت حادثه چه بود؟

گودبرداری غیر اصولی که منجر به شکستگی لوله‌های آب و فاضلاب و رانش زمین شد. البته مسئولان آبفا نظر آتش‌نشانی مبنی بر تاثیر‌گذاری لوله‌های آب و فاضلاب را رد می‌کنند و بی‌توجهی شهرداری را علت حادثه می‌دانند. ظاهرا پروژه هم یک ساختمان تجاری-اداری متعلق به هلدینگ سورینت بوده که گود‌برداری 40 متری آن از مدت‌ها پیش تَرک‌هایی در خانه‌های مسکونی اطراف ایجاد کرده بوده اما بی‌توجهی به این مسائل کار را به اینجا رساند که بخشی از خیابان در یک صبح پاییزی ناپدید شد.

خوشبختانه این حادثه هیچ صدمه جانی به کسی وارد نکرده اما خانه‌های اطراف به طور کامل تخلیه شده است. بعد از حادثه شش ایستگاه آتش‌نشانی به منطقه اعزام شد و 40 خانوار در ستاد بحران ناحیه 2 شهرداری منطقه2 و برخی دیگر در هتل آزادی اسکان داده شدند. برای سایر ساکنان هم تانکر آب آشامیدنی در نظر گرفته شده چون آب و برق منطقه قطع شده؛ ظاهرا علت آن هم مخلوط شدن آب و فاضلاب منطقه بوده است.
 

بابک
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  6  =  42