پرسپولیس با صدر جدول آشتی می‌کند؟

رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر درحالی با سه دیدار به پایان می رسد که تراکتورسازی و پرسپولیس با توجه به شکست فولاد می خواهند فاصله خودشان با صدر کمتر کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از ایسنا رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر درحالی با سه دیدار به پایان می رسد که تراکتورسازی و پرسپولیس با توجه به شکست فولاد می خواهند فاصله خودشان با صدر کمتر کنند.

 

هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران روز سه شنبه با سه دیدار به پایان می رسد.

 

* راه آهن – پرسپولیس

 

مهمترین دیدار روز یکشنبه را این دو تیم برگزار می‌کنند. دایی که فصل گذشته سرمربی راه آهن بوده حالا در قامت سرمربی پرسپولیس این داربی را تجربه می‌کند. او که این روزها درگیر حواشی حضورش در راه آهن است، پیروزی شیرینی را برابر پدیده مشهد داشته و بازیکنانش به لحاظ روحی در وضعیت مناسبی هستند. او فصل گذشته یکبار با راه آهن موفق به شکست پرسپولیس شد و یکبار هم برابر این تیم تن به شکست داد.

از آن سو ابراهیم زاده که این فصل تا آستانه سرمربی شدن پرسپولیس پیش رفته بود این روزها در راه آهن روزهای خوبی را تجربه نمی‌کند و با وجود پیروزی پرگل تیمش برابر تالار وحدت همدان نمی‌توان تیمش را چندان از لحاظ روحی آماده دانست.

 

تیم او این روزها درگیر حواشی سامان آقازمانی بازیکن سابق پرسپولیس و پیروز قربانی است. گفته می‌شود او اجازه تمرین کردن به قربانی را نداده و آقازمانی را هم از راه آهن اخراج کرده است. ابراهیم زاده که تیمش در رده پانزدهم جدول است و فعلا در منطقه سقوط حاضر است، محکوم به پیروزی در این دیدار است. یک امتیاز هیچ کمکی به او و تیمش نمی کند و در طرف مقابل نیز دایی می داند با توجه به شکست فولاد برابر استقلال، بهترین فرصت برای رسیدن به صدر جدول مهیا شده و او باید قدر آنرا بداند.

پرسپولیس در این دیدار مهرداد کفشگری را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. همچنین علی دایی نیز به دلیل محرومیت انضباطی این دیدار را از روی سکوها تماشا می کند.

 

روند نتایج پنج هفته اخیر دو تیم به شکل زیر است:

 

 

 هفته نهمهفته دهمهفته یازدهمهفته دوازدهمهفته سیزدهم
راه آهنمساویباختبردباختباخت
پرسپولیسبردباختبردمساویبرد

* استقلال خوزستان – تراکتورسازی

 

تیم عبدلله ویسی بعد از مدتی افت، سه هفته است که خوب نتیجه می گیرد و آنها اگر بتوانند سه امتیاز دیدار برابر تراکتورسازی را به سود خود کنند تا حد زیادی خودشان را از منطقه خطر دور می کنند و می‌توانند با آرامش بیشتری به تعطیلات نیم فصل فکر کنند.

 

اما تراکتورسازان که با کسر یک امتیاز هم مواجه شده اند این روزها درگیر حواشی مربوط به دیدار هفته قبلشان برابر دیگر تیم اهوازی لیگ هستند. از استعفای زینی‌زاده تا گلایه جلالی نسبت به کسر امتیاز همه و همه شرایط این باشگاه را متلاطم کرده و باید دید شاگردان جلالی می‌توانند با یک پیروزی علاوه بر نزدیک کردن خودشان به صدر جدول، کمی از لحاظ روحی ریکاوری کنند یا خیر.

استقلال خوزستان در این دیدار محمد طیبی را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

 

روند نتایج پنج هفته اخیر دو تیم به شکل زیر است:

 

 

 هفته نهمهفته دهمهفته یازدهمهفته دوازدهمهفته سیزدهم
استقلال خوزستانباختباختبردمساویبرد
تراکتورسازیمساویباختبردبردمساوی

* فجرسپاسی – سایپا

 

محمود یاوری هرچقدر در مس بد کار کرد و این تیم را در قعر جدول قرار داد، توانست فجر را از انتهای جدول تا حدی جدا کند و حالا باید تیمش را برابر سایپایی به میدان بفرستد که چهارشنبه با شکست از نفت مسجد سلیمان وداعی زود هنگام با جام حذفی داشته است.

 

آخرین مصاف دو تیم با برتری سه بر صفر سایپا همراه بوده اما نکته جالب مصاف‌های دو تیم آنجاست که آخرین بار که سایپا در شیراز موفق به شکست فجرسپاسی شده است در سال 85 بوده که این تیم با حساب یک بر صفر موفق به شکست فجرسپاسی شده بود.

 

روند نتایج پنج دیدار اخیر دو تیم به شکل زیر است:

 

 

 هفته نهمهفته دهمهفته یازدهمهفته دوازدهمهفته سیزدهم
فجرسپاسیمساویبردباختمساویبرد
سایپامساویباختعقب افتاده با استقلالبردمساوی

 

* هر سه دیدار فوق روز یکشنبه ساعت 15:30 برگزار می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  71  =  76