برخورد با «جیش‌العدل» شدیدتر می شود

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی، جدید‌ترین اخبار در مورد ماهیت عاملان حادثه تروریستی سراوان را مطرح کرد و گفت: گروهک جیش‌العدل هر کاری که انجام دهد ما محکم‌تر با آنها برخورد خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار حسین ذوالفقاری فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی که در مراسم ختم همسر آیت‌الله حائری شیرازی در مسجد نور تهران حضور یافته بود در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات تروریستی صورت گرفته در سراوان اظهار داشت: این اقدام توسط جیش‌العدل که بیش از یک سال است که اعلام موجودیت کرد و تحرکاتی هم داشت، صورت گرفته است.

وی افزود: این گروه در سال جاری با نیروهای ما چندین مورد درگیری داشته و ما نیز اقداماتی را انجام داده‌ایم، بنابراین با توجه به اقدامات جدید آنها ما نیز اقدامات جدیدی را انجام خواهیم داد.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی، تأکید کرد: گروهک جیش‌العدل هر کاری که انجام دهند ما محکم‌تر با آنها برخورد خواهیم کرد حتی با موارد جزئی و حرکات جزئی آنان نیز برخورد خواهیم کرد.

ذوالفقاری ادامه داد: این گروه تروریستی در جاده مرزی ما مستقر شده و اقداماتی را به قصد ورود انجام داده بودند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی،‌گفت: بعد از حادثه تروریستی در میرجاوه با جیش‌العدل درگیری داشتیم که چهار نفر از آنان به هلاکت رسیدند و جنازه 2 نفر از آنان در دست ما است و جنازه 2 نفر باقیمانده به پاکستان رفت؛ اینها اشرار مسلح بودند.

ذوالفقاری خاطرنشان کرد: الآن در منطقه خاور میانه نزدیک به 2500 فرقه که توسط مسلمانان اداره می‌شود، وجود دارد اما پشت این فرقه‌ها رژیم صهیونیستی است و ما مطمئن هستیم اینها توسط دشمنان ما حمایت می‌شوند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  1  =  3