جنجال کرک کشیدن شهردار تورنتو

در این فیلم که با یک گوشی موبایل تصویربرداری شد، راب فورد، شهردار تورنتو در حال مصرف ماده مخدر کراک – کوکائین دیده می شود. پلیس اصالت تصاویر را تایید کرده و معتقد است کسی که کراک می کشد، خود شهردار است.

پلیس تورنتو اعلام کرد فیلم کراک کشیدن شهردار تورنتو را به دست آورده، اما نمی تواند پرونده ای علیه او تشکیل دهد. راب فورد همچنان این موضوع را تکذیب می کند و مدعی است معاونش برای اخاذی چنین داستانی سرهم کرده است

به گزارش شبکه خبر، در این فیلم که با یک گوشی موبایل تصویربرداری شد، راب فورد، شهردار تورنتو در حال مصرف ماده مخدر کراک – کوکائین دیده می شود. پلیس اصالت تصاویر را تایید کرده و معتقد است کسی که کراک می کشد، خود شهردار است.

این فیلم جدید نیست و از پنج ماه پیش روزنامه ها از وجود آن خبر داده بودند، اما شهردار چنین چیزی را تکذیب کرده و گفته بود عمرا از مواد مخدر استفاده نکرده است.

انتشار این تصاویر راب فورد را در آستانه استعفای اجباری قرار داده، اما وی می گوید؛ همه این اتهامات، بازی سیاسی برای سیاه کردن تصویر و بدنام کردن او است.

مردم تورنتو از پخش این تصاویر شوکه شده اند و از اینکه می بینند شهردار شهرشان با اراذل و اوباش به مصرف مواد مخدر پرداخته است بسیار ناراحت و سرخورده شده اند.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  16