رقابت منفی برای جذب نقدینگی در بین بانکها

مدیرعامل بانک شهر با بیان این‌که رقابت منفی بین بانک‌ها بوجود آمده گفت: متاسفانه این رقابت باعث شده که هزینه‌های تمام شده پول برای بانک‌ها بسیار زیاد شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مظفری به ایسنا اظهار کرد: ما به دنبال ارائه خدماتی هستیم تا نرخ سود تسهیلات را با ارائه آن خدمات جبران کنیم.
وی با بیان این‌که با بالا بودن نرخ تورم سود بانک‌ها به نسبت آن بالا نرفته است گفت:‌ برای این که بتوانیم تعادل بین این سود بانکی ایجاد کنیم تا مردم با رغبت بیشتری در بانک سپرده‌گذاری کنند به دنبال ارائه خدمات خوب هستیم.
مدیر عامل بانک شهر خاطرنشان کرد که ارائه همین خدمات خوب موجب شده است تا جذب نقدینگی در بانک متبوعش بالا برود تا جایی که 70 درصد از منابع بانک شهر متعلق به سپرده‌گذاری‌های مردم شود.
مظفری یادآور شد که بانک شهر به عنوان یک بانک خصوصی محسوب می‌شود و 70 درصد از سهام آن مربوط به کلانشهرهایی همچون تهران، مشهد، تبریز می‌باشد و 30 درصد آن سهامداران حقوقی هستند اما با فعالیت‌های این بانک در این سال‌ها این رقم برعکس شده و 70 درصد از منابع فعلی بانک را سپرده‌گذاری مردم تشکیل می‌دهد.
وی با بیان این‌که تلاش ما آن است که رضایتمندی مردم را داشته باشیم، گفت: در همین راستا بانکداری مجازی را توسعه دهیم و توانسته‌ایم در این حوزه پیش قدم باشیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  1