نظرسنجی از ۳۸ هزار پاسخگو از ۴۳ کشور درباره پول همراه/سرعت و سهولت استفاده دلیل استفاده ۴۸ درصد مردم دنیا از خدمات موبایل بانکینگ

موبایل لایف (mobile life) نشان داد:

22درصد از کاربران موبایل در سراسرجهان از دستگاه خود برای انجام فعالیتهای بانکی و 54 درصد افراد در بازارهای توسعه یافته از خدمات بانکداری موبایل استفاده می کنند.همچنین 15 درصد مردم سراسر جهان با استفاده از تلفنهای همراه بهای کالاها و خدمات مورد نیازشان را می پردازند./11 درصدساکنان منطقه خاورمیانه، 24 درصد مردم چین و 22 درصد ساکنان آمریکای لاتین از خدمات بانکداری موبایل استفاده می کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بر اساس موبایل (mobile life)*حدود  22درصد از کاربران موبایل در سراسرجهان از دستگاه خود برای انجام فعالیتهای بانکی استفاده می کنند. 54 درصد افراد در بازارهای توسعه یافته از خدمات بانکداری موبایل استفاده می کنند زیرا این خدمات همیشه و در همه جا قابل دسترسی هستند.11 درصد مردم در بازارهای نوظهور فقط از طریق موبایل می توانند به خدمات بانکداری دسترسی یابند.

15 درصد مردم سرارس جهان با استفاده از تلفنهای همراه بهای کالاها و خدمات مورد نیازشان را می پردازند.

11 درصدساکنان منطقه خاورمیانه، 24 درصد مردم چین و 22 درصد ساکنان آمریکای لاتین از خدمات بانکداری موبایل استفاده می کنند.

 دلیل استفاده 48 درصد مردم  سراسر دنیا از خدمات موبایل بانکینگ ،سرعت و سهولت استفاده از آن است. همچنین 43 درصد  معتقدند به این وسیله نیازی نیست پول نقد همراه خود داشته باشند و 6 درصد  دلیلی استفاده از خدمات موبایل بانکینگ را نداشتن حساب بانکی یا کارت اعتباری عنوان کرده اند.

29 درصد نیز دلیل خود را صرفه جویی در وقت اعلام کردند.

*موبایل لایف (mobile life)تحقیق سالانه ایست که شرکت TNSانجام می دهد. این تحقیق بااستناد به رفتار، انگیزه و نگرش 38 هزار پاسخگو از 43 کشور دنیا توصیه هایی را درباره  بهبود کسب وکار و استراتژیهای بازاریابی موبایل  ارائه می کند.

اینفوگرافی این تحقیق در زیر آمده است:

برای دیدن تصویر بزرگتر روی عکس کلیک کنید:

MoneyGoesMobile

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  4  =  1