دایی: دنبال قهرمانی نیم فصل نیستیم / باید سرمای هوا را با گرمای مسابقه جبران کنیم

علی دایی می‌گوید به فکر قهرمانی پایان فصل است نه قهرمانی نیم فصل.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از خبرآنلاین؛ سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت: «بازی با استقلال خوزستان جزو سخت‌ترین بازی‌های ماست. با این حال اگر پرسپولیس خودش باشد، می‌توانیم برنده باشیم. استقلال در مسابقه قبلی به تراکتورسازی باخت ولی ما به آن نتیجه کاری نداریم. این تیم‌ها مقابل پرسپولیس و استقلال حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. امید ما این است که استقلال خوزستان را ببریم. گرچه از اول فصل به فکر قهرمانی نیم فصل نبودیم و قهرمانی آخر فصل را می‌خواهیم.»
او ادامه داد: «ما باید ضعف‌هایمان را در نیم فصل دوم بپوشانیم. باید آن‌قدر خوب بازی کنیم که سرمای هوا را با گرمای مسابقه، جبران کنیم. ما در مسابقات خانگی خوب کار می‌کنیم. ورزشگاه آزادی کیفیت خوبی دارد و ما در این زمین راحت هستیم. باید تا آخر فصل تیم خوبی برای هواداران پرسپولیس باشیم.»
دایی در مورد درگذشت هوادار نوجوان تیم فوتبال استقلال هم گفت: «متاسفانه در کشور ما خیلی از مردم با فوتبال زندگی می‌کنند و تفریحشان استقلال و پرسپولیس است. خیلی‌ها عاشق فوتبال هستند. نمی‌شود این عشق را از آن‌ها گرفت. باید به قشر نوجوان و جوان جامعه بیشتر رسیدگی کنیم و کاری کنیم که فقط دنبال قرمز و آبی نباشند.»

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  4  =  12