بازداشت چند مظنون به دلیل ارتباط با ترور دادستان زابل

نماینده زابل درباره ترور دادستان زابل گفت: اینگونه حوادث ممکن است از سوی بازماندگان برخی از گروه های اشرار صورت گرفته باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،سیدباقر حسینی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی قربانیان ترور ، دادستان زابل را فردی مؤمن، متعهد و انقلابی توصیف کرد و گفت: گروه ها و باند هایی هم در ارتباط با این موضوع دستگیر شده اند.

وی افزود: ممکن است اینگونه ترورها به دست باندهای سارقین مسلح و انتقام برخی از بازماندگان گروه های اشرار صورت گرفته باشد.
 
وی حادثه فوق را بی ارتباط با حادثه سراوان ندانست و گفت: امکان دارد که برخی از گروه های تکفیری که در خارج از مرزها فعالیت دارند و بی ارتباط با حادثه سراوان نیستند در ترور دادستان زابل دست داشته باشند.
 
نماینده زابل با بیان اینکه یکی از اهداف این گروهها مقابله با جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: آنها مزدور هستند و هدف شان ایجاد ناامنی است.

وی درباره واکنش نمایندگان به این حادثه تروریستی نیز گفت: امروز نمایندگان استان بیانیه ای در این ارتباط صادر کردند و همکاران ما در مجلس نیز این اقدام را محکوم کرده و از مسئولان خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

وی در پایان از دستگیری افرادی در رابطه با ترور دادستان زابل خبر داد .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

60  ⁄  15  =