پرسپولیسی ها در بازار نقل و انتقالات ۱۰:۱۷

لیستی که در نقل و انتقالات تابستانی به زحمت پر شده بود، حالا رسیده به مرحله ریزش. یکسری‌ها باید بروند تا دور و بر علی دایی خلوت‌ شود و خودش آسوده خاطر.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،تا اینجای کار، فقط غلامرضا رضایی رفته و برای نیمه دوم فصل، فولاد را انتخاب کرده است. هر چند که باشگاه هنوز رضایتنامه‌اش را صادر نکرده.
دیگر جدایی‌طلب‌ها هم میلاد غریبی و هادی نوروزی و محمدرضا خانزاده و رضا محمدی هستند که فعلا روزهایشان را در بلاتکلیفی می‌گذرانند. بلاتکلیفند چون باشگاه نمی‌خواهدشان و حاضر هم نیست آنها را به بالانشین‌ها بسپرد و یا حتی رضایتنامه قطعی‌شان را صادر کند.
این چند بازیکن را پرسپولیس نگه داشته برای معاوضه با بازیکنانی که از اول فصل دنبال‌شان بود و نتوانست آنها را به چنگ بیاورد. بازیکنانی همچون محسن مسلمان، رضا نوروزی و قاسم حدادی‌فر که این آخری اصلا به مذاکره هم نرسید!
حالا بحث اصلی بر سر مسلمان است که پرسپولیسی شدنش چندین بار به بن‌بست خورد و هر بار، مذاکره‌ها از سر گرفته شد. الان هم خود این بازیکن سه پیشنهاد دیگرش را به رخ کشیده و از نامشخص بودن وضعیتش گفته. به گونه‌ای که شایعه‌ها منتفی شدن حضور او در پرسپولیس را حکایت کرده‌اند.
هر چند که به نظر می‌رسد آن که پا پس کشیده، پرسپولیس است، نه محسن مسلمان. گویا در جریان مذاکره مدیران دو باشگاه پرسپولیس و ذوب‌آهن و زمانی که بحث معاوضه احتمالی هادی نوروزی و محسن مسلمان به میان می‌آید، رویانیان با علی دایی تماس گرفته و آقای سرمربی هم گفته که اگر قرار بر انتخاب باشد، حفظ نوروزی را ترجیح می‌دهد.
اتفاقی که عصبانیت مدیرعامل ذوب‌آهن را هم باعث شده و قرمزپوش شدن مسلمان را هم مسکوت گذاشته است. با این همه اما نمی‌توان گفت که حضور این بازیکن در پرسپولیس به کلی منتفی شده و همچنان باید منتظر ماند.
البته حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، از توافق با مسلمان در آخرین مذاکره‌ها خبر داده و می‌گوید: «مذاکرات بسیار خوبی در چند مرحله برای انتقال محسن مسلمان به پرسپولیس انجام شد و بر اساس آخرین توافق‌ها، این بازیکن روز یکشنبه پرسپولیسی‌ خواهد شد.»
این در حالی است که مسلمان پیشنهاد استقلال را هم در دست دارد و شایعه‌های دیگری از آبی‌پوش شدن او خبر داده‌اند. از سویی دیگر، هادی نوروزی هم که هفته پیش با پرسپولیسی‌ها خداحافظی کرده بود، ماندنش هنوز محتمل است.
البته باشگاه درخواستش برای جذب رضا نوروزی را به باشگاه نفت فرستاده و «نه» را هم از آنها شنیده. هر چند که پرسپولیس پا پس نکشیده و همچنان خواهان معاوضه هادی نوروزی‌ با رضا نوروزی است.
در این‌باره رویانیان می‌گوید: «من با مدیرعامل نفت صحبت کرده‌ام و قطعا با این باشگاه مبادله بازیکن خواهیم داشت اما فعلا اسمی از این بازیکنان نمی‌برم. با ذوب‌آهن هم توافق‌های خوبی داشته‌ایم که همین امروز و فردا آنها را نهایی خواهیم کرد.»
خبر دیگر از پرسپولیس اینکه رضا محمدی شخصا با سورینت و نفت وارد مذاکره شده و قطعا می‌رود. درست مثل مارکو سپانوویچ که اگر چه پیشنهادی از لیگ برتر ندارد اما رضایتنامه‌اش را طلب کرده و همین روزهاست که قراردادش با پرسپولیس فسخ شود.
همچنین باشگاه استقلال صنعتی خوزستان در نامه‌ای موافقت با آبی‌پوش شدن میلاد غریبی و یونس شاکری را از پرسپولیس خواسته که باشگاه هنوز پاسخی به این درخواست نداده است.
مهم‌ترین مذاکره را اما باشگاه با استقلالی‌ها انجام داد. مذاکره‌ای برای معاوضه غریبی و ساموئل که بی نتیجه به آخر رسید. پرسپولیس و استقلال برای انتقال میلاد غریبی به مذاکره نشسته بودند که علی دایی شرط کرد تنها در صورت در اختیار گرفتن ساموئل حاضر است غریبی را به استقلال بدهد. سرمربی استقلال اما این درخواست را رد کرد تا مهم‌ترین معاوضه نیم فصل هم عقیم بماند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

53  +    =  62