توصیه کیهان درباره حضور روحانی در مجلس

رئیس‌جمهور امروز در حالی برای معرفی گزینه جدید وزارت ورزش و جوانان به مجلس می‌رود که اظهارات وی در جلسه قبلی معرفی سومین گزینه وزارت ورزش با اعتراض‌های جدی نمایندگان و صاحب‌نظران مواجه شد.

خبرآنلاین: رئیس‌جمهور امروز در حالی برای معرفی گزینه جدید وزارت ورزش و جوانان به مجلس می‌رود که اظهارات وی در جلسه قبلی معرفی سومین گزینه وزارت ورزش با اعتراض‌های جدی نمایندگان و صاحب‌نظران مواجه شد.

روزنامه کیهان نوشت: دکتر روحانی امروز در جلسه علنی مجلس حضور پیدا می‌کند تا گودرزی را به عنوان نامزد تصدی وزارت ورزش و جوانان معرفی کند. رئیس‌جمهور یک هفته پیش در جریان معرفی سجادی به مجلس و قبل از ورود به موضوع رای اعتماد ضمن اظهاراتی نسنجیده و افراطی، عملا بقیه نامزدها غیر از خود را متهم به تندروی و عدم عقلانیت کرده و با کم‌لطفی نسبت به نیمی از کل جمعیت رای دهنده گفته بود: مردم در 24 خرداد به افراط، تفریط، خشونت، خود‌رایی، تک‌رایی، عدم مشورت و عدم تدبیر رای ندادند و به اعتدال، تدبیر و عقلانیت رای دادند!

این اظهارات اعتراض‌های گسترده رسانه‌ای را برانگیخت و گفته می‌شود یکی از چند دلیل عدم رای اعتماد کافی نمایندگان به سجادی بود.

اکنون که رئیس‌جمهور محترم بنابر اعلام معاون پارلمانی ریاست‌جمهوری و طبق سنت همیشگی معرفی وزرای پیشنهادی در مجلس حضور پیدا می‌کند، پسندیده است که آن اظهارات به دور از اعتدال و تدبیر اصلاح شود و تمام 37 میلیون نفر شرکت کننده که در انتخابات فارغ از این که به کدام نامزد رای داده‌اند، به عنوان ملت حماسه‌آفرین و به چشم احترام نگریسته شوند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  5  =  5