تصویب افزایش سرمایه شرکت بیمه ما به ۲۵۰۰ میلیارد دیال

با تصویب سهامداران در مجمع عمومی فوق العاده شرکت بیمه ما- ملت ایران- سرمایه این شرکت تا سال 1394 به 2500 میلیارد ریال افزایش خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از پول‌نیوز، در مجمع عمومی فوق العاده شرکت بیمه ما که به ریاست محمد ابراهیم پورزرزندی نایب رییس هیات مدیره این شرکت، نظارت قدیری نماینده گروه مالی ملت و ششپری نماینده شرکت مدیریت سرمایه آتیه خواهان و دبیری محمدی معاون مالی و اداری بیمه ما برگزار شد، سهامداران به هیات مدیره این اختیار را دادند تا ظرف مدت سه سال سرمایه این شرکت بیمه ای را با 2100 میلیارد ریال افزایش به 2500 میلیارد ریال برساند.
 
بر این اساس مقرر شد تا سرمایه شرکت بیمه ما تا پایان سال جاری به 1000 میلیارد ریال افزایش یابد ضمن این که افزایش 1000 میلیارد ریالی سرمایه در سال 93 و افزایش 500 میلیارد ریالی سرمایه در سال 94 نیز در اختیار هیات مدیره خواهد بود.
 
این گزارش حاکی است، افزایش 600 میلیارد ریالی سرمایه بیمه ما در سال جاری از محل آورده نقدی سهامداران محقق خواهد شد ولی در سال های بعد این افزایش سرمایه از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران خواهد بود.
 
شرکت تعاونی مصرف کارکنان بانک ملت وشرکت تعاونی اعتبار کارکنان بانک ملت هر کدام 15 درصد، بانک ملت 10 درصد وگروه مالی ملت7 درصد سهام شرکت بیمه ما را در اختیار دارند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×  2  =