پیگیری پرداخت‌های اضافه داوطلبان آزمون ارشد

رئیس سازمان سنجش کشور با بیان اینکه مغایرت‌های پرداخت‌های چند باره داوطلبان را تا آخر هفته به بانک‌های عامل اعلام می‌کنیم، گفت: پرداخت‌های اضافه به حساب داوطلبان باز گردانده می‌شود.

دکتر ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه ثبت نام آزمون کار‌شناسی ارشد سال 93 دیروز 27 آبان ماه به اتمام رسید، اذعان داشت: 950 هزار نفر در آزمون کار‌شناسی ارشد سال 93 ثبت نام کردند که افزایش 50 هزار نفری نسبت به سال گذشته داشتیم.

وی با اشاره به اینکه آزمون کار‌شناسی ارشد طی روزهای 16، 17 و 18 بهمن ماه برگزار می‌شود، گفت: در ثبت نام آزمون کار‌شناسی ارشد سال 93 سامانه پرداخت دچار اشکالاتی شد که در اثر تغییرات سوئیچینگ بانک مرکزی در سیستم شبکه شتاب صورت گرفت و سازمان سنجش برای اولین بار مجبور شد مهلت ثبت نام را بیش از حدود 10 روز تمدید کند.

وی همچنین در خصوص اعتراضاتی که از سوی داوطلبان برای پرداخت‌های 2 یا 3 باره آن‌ها برای خرید کارت اعتباری ثبت نام مطرح شده بود، خاطر‌نشان ساخت: تا زمانیکه فرآیند ثبت نام به اتمام نرسیده بود، نمی‌توانستیم مغایرت‌ها را پیگیری و به بانک عامل اعلام کنیم لذا با پایان یافتن این فرآیند و اعلام مغایرت‌ها به بانک پرداخت‌های اضافی به حساب داوطلبان بازگردانده خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  14