پشتیبانی اتصالات امارات از پایانه پرداخت الکترونیکی همراه

اپراتور اتصالات امارات از ارایه خدمات پایانه پرداخت الکترونیکی همراه (mPoS) به تاجران فعال در این کشور با همکاری بانک ملی ابوظبی خبر داد.راهکارهای mPoS مخصوص کسب و کارهای متوسط و کوچکی است که پیش از این نمی‌توانستند زیرساخت لازم برای پرداخت از طریق کارت‌های بانکی را به‌کار بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از وسنا تاجران و بازرگانان برای بهره‌مندی از این سرویس باید اپلیکیشن رایگان اپراتور اتصالات را روی گوشی‌های هوشمند دانلود کرده و پس از اتصال دستگاه mPoS به جک 3٫5 میلیمتری، به حساب خود در بانک ملی ابوظبی وارد شوند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به انجام پرداخت‌های بانکی بپردازند.

عبدالله العتیبه، مدیر کل ارشد بخش بازرگانی و خرده‌فروشی بانک ملی ابوظبی در خاورمیانه اعلام کرد: «کاربران امروزه درپی آن هستند تا به آسانی با کارت‌های بانکی خود به خرید محصولات و خدمات بپردازند. کسب و کارها به زودی قادر خواهند بود از طریق خدمات mPoS- که با همکاری اتصالات به ارایه آن می‌پردازیم- این نیاز بانکی را برطرف کنند».

راهکارهای mPoS مخصوص کسب و کارهای متوسط و کوچکی است که پیش از این نمی‌توانستند زیرساخت لازم برای پرداخت از طریق کارت‌های بانکی را به‌کار بگیرند. این راهکار همچنین به درد کسب و کارهایی می‌خورد که خارج از فضای خرده‌فروشی سنتی همانند فست‌فودها یا سرویس‌های تحویل کالا به فعالیت می‌پردازند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  3  =  2