لابی خودروسازها برای خرید زمان

فرمانده نیروی انتظامی از لابی خودروسازها با دستگاه‌های مختلف برای خرید زمان و عدم اعمال تغییرات در خودرو تولیدی خود خبر داد و گفت: نیروی انتظامی مطابق قانون با خودروسازها برخورد می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از فارس، سردار اسماعیل احمدی مقدم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مهلت برخی خودرو سازان برای اعمال تغییرات و اصلاح خودرو پایان یافته است، گفت: این خودرو سازان با لابی با سایر دستگاه‌ها برای خود فرصت خریداری می‌کنند تا اعمال تغییرات را به تأخیر بیندازند.

وی ادامه داد: پلیس در هر صورت مخالف انجام این کار است و به وظیفه قانونی خود در این زمینه عمل می‌کند اما برخی نهادها به خودروسازها فرصت قانونی می‌دهند و پلیس نیز مکلف به رعایت قانون است.

احمدی مقدم با اشاره به توافقات ژنو و رفع تحریم قطعات خودروسازی گفت: امیدواریم که این توافقات موجب شود تا خودروسازهای ما کیفیت خودروی خود را افزایش دهند گر چه در گذشته زمانی که تحریم نیز نبودیم این اتفاق رخ نداده بود.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد اینکه چه زمانی خودروهای فرسوده که کنار خیابان‌ها برای مدت طولانی پارک هستند، جمع آوری می‌شوند، گفت: ما باید برای حل این مشکل فکری کنیم البته مسئله مهم این است که تغییر تعرفه اسقاط خودروها اعمال شده که این سبب می‌شود خود به خود مشکل حل شود.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه با اشاره به پیش‌بینی زمستانی سخت برای کشور از سوی سازمان هواشناسی، گفت: هماهنگی دستگاه‌های مختلف موجب هم‌افزایی شده و امیدواریم که تعداد تلفات ما نسبت به سال گذشته باز هم کاهش بیابد.

وی در پایان با ابراز خرسندی از بسیج تمام نیروهای دستگاه‌های متولی گفت: تخصیص امکانات و اعتبارات برای امسال نسبت به سال گذشته به مراتب بهتر شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

92  −  85  =