لپ تاپ آندرویدی ارزان قیمت

دنیای اقتصاد- شرکت فرانسوی EVI که بیشتر در زمینه طراحی و تولید انواع تبلت فعالیت می‌کند، به‌تازگی یک لپ‌تاپ جدید و جالب را با نام YziBook به بازار معرفی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،تجربه طراحی تبلت باعث شده است که این تولیدکننده فرانسوی لپ‌تاپی را تولید کند که با تمام رقبایش متفاوت باشد. مهم‌ترین ویژگی این لپ‌تاپ سبک و ارزان بودن آن است که می‌تواند توجه بسیاری از خریداران بازار را به خودش جلب کند. این لپ‌تاپ با وزن 1/1 کیلوگرم و قیمت پایه 199 یورویی در بازار عرضه می‌شود. این محصول مجهز به صفحه نمایش 3/13 اینچی است که تصاویر را با وضوح 800 در 1280 پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. پردازنده این دستگاه از نوع Cortex A8 شرکت AMD است که با سرعت 5/1 گیگاهرتزی کار می‌کند. 

این لپ‌تاپ همچنین دارای رم یک گیگابایتی، کارت گرافیکی GC800 و حافظه فلش داخلی 8 گیگابایتی است. کاربران این دستگاه همچنین امکان ارتقای حافظه تا 32 گیگابایت را از طریق کارت‌های SD هم در اختیار دارند. این لپ‌تاپ دارای یک پورت HDMI، دو پورت USB و یک پورت اترنت هم هست و از دو باتری بهره می‌برد که به سادگی توسط کاربران می‌توانند آنها را عوض کنند. هر کدام از این باتری‌ها در هر بار شارژ کامل امکان کار مداوم تا 10 ساعت را دارند. 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

20  ⁄    =  2