شیرینی شب یلدا گران نمی‌شود

رئیس اتحادیه شیرینی از عدم تغییر قیمت و انتظار برای کاهش نرخ مواد اولیه خبر داد و گفت:‌ روند خرید در بازار شیرینی آرام است و در آستانه شب یلدا افزایش قیمت نخواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از تسنیم در مورد وضعیت قیمت و تقاضا برای خرید شیرینی اظهار داشت: بازار آرام است و با توجه به موج خوبی که در جامعه به دلیل مذاکره و توافق با گروه 1+5 ایجاده شده، باید در انتظار اثرات مثبت آن باشیم. همچنین قیمت ها نیز هیچ تغییری نکرده و با همان نرخ‌های مصوب گذشته عرضه می‌شود.

وی در مورد پیش بینی از وضعیت شیرینی در ایام شب یلدا گفت:‌برنامه‌ای برای افزایش قیمت نداریم و با توجه به شرایط جدید امیدواریم قیمت مواد اولیه کاهش پیدا کند ولی در حال حاضر که قیمت‌‌ها تغییری نکرده است. در شب یلدا نیز انواع شیرینی تهیه و آماده فروش است.

رئیس اتحادیه شیرینی با بیان اینکه هنوز برای کاهش قیمت مواد اولیه زود است و باید دید در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد، خاطر نشان کرد: اعلام نظر برای کاهش یا افزایش قیمت شیرینی زود است و باید دید قیمت مواد اولیه از جمله خامه، تخم مرغ، روغن وشکر چه تغییری می‌کند سپس اثر میزان این تغییر را در قیمت محاسبه کرد. البته زمانی قیمت شیرینی تغییر می‌کند که نوسان نرخ مواد اولیه در حد قابل قبولی باشد.

وی در پایان آخرین قیمت مصوب شیرینی را برای شیرینی درجه یک خامه‌ای 10500 تومان، دانمارکی 8 هزار تومان، زبان و پاپیونی 9 هزار تومان، برنجی 9 هزار تومان و کیک یزدی 7 هزار تومان اعلام کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  +    =  11