نوستالژی سرخ در ورزشگاه آزادی به نام «کیا» و به کام همه

دیدار خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا که قرار بود مقابل هامبورگ آلمان، تیم سابق این فوق ستاره ایرانی برگزار شود، امروز مقابل تیمی معروف‌تر نزد فوتبال دوستان ایرانی و با حضور جمعی بزرگتر از ستارگان سالهای دور و نزدیک پرسپولیس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،پیش‌کسوتان پرسپولیس و ستارگان میلان از ساعت 15 امروز در حالی در به مصاف یکدیگر رفتند که ورزشگاه آزادی میزبان حدود 30 هزار تماشاگر بود و هر لحظه بر تعدادشان افزوده می‌شد.

* داوری این دیدار را، مسعود مرادی، داور بازنشسته کشورمان عهده‌دار است که البته چندان محبوب طرفداران تیم سرخ پوش پایتخت نیست.

* اتوبوس حامل بازیکنان میلان ساعت 14 و 5 دقیقه وارد ورزشگاه آزادی شدند؛ میلانی‌ها با گرم‌کن‌های یکدست سفید وارد ورزشگاه شدند؛ هرچند بعد معلوم شد که سرخ‌های میزبان به احترام میهمانان، لباس سفید برتن خواهند کرد و ستارگان میلان با لباس همیشگی خود به میدان خواهد آمد.

* مهدی مهدوی‌کیا در ترکیب اولیه پرسپولیس جایی ندارد.

* قرار است این بازی در دو نیمه چهل دقیقه‌ای برگزار شود. هواداران پرسپولیس در این مسابقه شعار می‌دهند: «توپ طلای آسیا، حسرت استقلالیا»

* اضافه وزن عارضه‌ای است که بسیاری از بازیکنان دو تیم به آن مبتلا هستند اما از حق نگذریم، پرسپولیسی‌ها از این حیث بسیار به حرف برترند!

* حسین قدوسی، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مورد پرداخت نشدن قرارداد میلانی‌ها به فارس گفت: متأسفانه عده‌ای تنگ‌نظر دست به کارهایی زده‌اند که خللی در خصوص برگزاری بازی پرسپولیس با ستارگان میلان به وجود آید. این مشکل با مدیریت رویانیان حل شد اما باشگاه پرسپولیس پس از این بازی درباره موضوع به وجود آمده بسیار شفاف با مردم صحبت خواهد کرد و دلایل اصلی موضوع را به اطلاع همه عزیزان خواهد رساند.

* همزمان با این بازی، ذوب آهن و استقلال خوزستان در چارچوب لیگ برتر به دیدار هم رفته‌اند.

* یک دقیقه سکوت و قرائت حمد و سوره، تدارک پیش از سوت آغاز بازی به احترام استاد داود نصیری، آخرین بازمانده نخستین تیم ملی فوتبال کشورمان بود که روز گذشته به رحمت خدا رفت.

ترکیب  پرسپولیس:
بهروز سلطانی(تعویض با وحید قلیچ/قلیچ تعویض با نیما نکیسا/نکیسا تعویض با سعید عزیزیان)، پژمان جمشیدی(تعویض با مهرداد میناوند)، محمد پنجعلی(تعویض با یونس باهنر)، کریم باقری، حمید درخشان، رضا شاهرودی (تعویض با علیرضا امامی‌فر/ امامی فر تعویض با رحیم یوسفی)، مرتضی فنونی‌زاده، فرشاد پیوس(تعویض با مهدی مهدوی‌کیا)، محسن عاشوری، حمید استیلی و ناصر محمدخانی(تعویض با مرتضی کرمانی مقدم/کرمان مقدم تعویض با ادموند بزیک)
نیمه دوم در حالی آغاز شد که جباری(تعویض با پایان رافت)، تارتار، شیرمحمدی(تعویض با مجتبی محرمی) و ابوالقاسم پور به میدان آمده بودند و درخشان، فنونی زاده، باقری و عاشوری میدان را ترک کردند.

سرمربی: علی پروین

ترکیب آث میلان:
سباستین روسی (از دقیقه 46 سیمونه براگیلو)، فرانکو باره‌سی، بوبان (از دقیقه 52 ابراهیم‌ با)، کاربونه(از دقیقه 24 کریستین لانتیونیتی)، استفانو اودو، آلبرگیو امانی، گتوزو، مالدینی، ماسیمو، ماسارو، دانیل سیمیچ(از دقیقه 56 پانکارو)

سرمربی: فرانکو باره‌سی

نیمه نخست

پیش‌کسوتان پرسپولیس 1       1 ستارگان میلان               

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  5  =  2