کمپین محکومیت مرگ ۹ میلیون ایرانی در جنگ جهانی اول

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان، کمپین اینترنتی محکومیت کشتار 9 میلیون ایرانی در جنگ جهانی اول را راه اندازی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،در متن طومار این کمپین که رونوشتی از آن به خبرگزاری ایرنا مرکز کرمان نمابر شد آمده است: طی جنگ جهانی اول و بین سال های 1917 تا 1919 مطابق با 1296 تا 1298 شمسی، دولت پادشاهی انگلیس با ایجاد قحطی عمدی در ایران باعث مرگ 8 تا 11 میلیون ایرانی شد.

در ادامه این مطلب می خوانیم: یکی از منابع ارزشمند در این زمینه، کتاب قحطی بزرگ نوشته ی محمدقلی مجد، ترجمه محمد کریمی – انتشارات موسسه مطالعات و پژوهشهای سیاسی است.

بر همین اساس برای محکومیت این اقدام، اتاق جنگ نرم جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان اقدام به راه اندازی کمپین و طومار اینترنتی نموده است.

تیم تحقیقاتی خیزش ذریه به سرپرستی محسن ملایی و تحت حمایت اتاق جنگ نرم جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان طی 15 ماه با استفاده از منابع اطلاعاتی، مراکز اسناد و کتابخانه های تخصصی تاریخ معاصر و مصاحبه با کارشناسان مطرح کشور، تحقیقی جامع در این زمینه به انجام رسانید که نتایج آن در وب سایت www.zorieh.com قابل دسترسی است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

73  −  68  =