App های اندروید را اول تست و بعد خرید کنید

شاید شما نیز جزو آن دسته از کاربرانی هستید که معمولا عادت به آن دارید که تا خود با یک نرم افزار یا APP برای گوشی هوشمند از نزدیک ارتباط برقرار نکنید، تمایلی به استفاده از آنها ندارید. با امکانی که در مرورگر کروم نسخه 32 بتا ایجاد شده است، شما قادر خواهید بود که قبل از اقدام به خرید، یا دانلود و نصب این App ها آنها را در سیستم خود اجرا کنید!

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،شاید شما نیز جزو آن دسته از کاربرانی هستید که معمولا عادت به آن دارید که تا خود با یک نرم افزار یا APP برای گوشی هوشمند از نزدیک ارتباط برقرار نکنید، تمایلی به استفاده از آنها ندارید. با امکانی که در مرورگر کروم نسخه 32 بتا ایجاد شده است، شما قادر خواهید بود که قبل از اقدام به خرید، یا دانلود و نصب این App ها آنها را در سیستم خود اجرا کنید!

به گزارش «تابناک» چند سال پیش، شرکت اپل اقدام به رواج مفهومی جدید برای کاربران کرد: Try before you buy که معنی آن، آزمایش و تست برنامه مورد نر قبل از دانلود و خرید آن بود.

این امر برای بسیاری از کاربران iOS خبری خوشحال کننده بود و کاربران اندروید تا مدتها منتظر ایجاد یک چنین قابلیتی از سوی شرکت گوگل بودند تا آنکه بازار App های اندرویدی آمازون یک چنین قابلیتی را برای اندروید فراهم آورد.

اما اکنون دیگر نیازی نیست که به وب سایت آمازون مراجعه کنید تا بتوانید نرم افزار مورد علاقه خود را قبل از خرید یا دانلود و نصب، اجرا کنید. با قابلیت جدیدی که در مرورگر کروم نسخه 32 بتا ایجاد شده است، همه کاربران ویندوز و سیستم عامل کروم، قادر خواهند بود که نرم افزارهای اندروید و افزونه های مرورگر کروم را قبل از نصب، اجرا و آزمون کنند.

قبل

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  1  =  9