نامه ای به مسی عزیز!

نظامیان انگلیسی رو به تهران منتقل کردن اما نه به یه مرکز نظامی یا امنیتی بلکه به یک هتل 5 ستاره و لوکس، آره مسی عزیز ما با دشمنامون اینجوری برخورد می کنیم چه برسه به فوتبالیست عزیزی مثل شما.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک نامه رامین را به مسی بخوانید

 

مسی عزیز سلام

نمی دونم چه جوری شروع کنم ، شاید بهتر باشه ابتدا از کامنت های غیر اخلاقیی که برات گذاشتن از طرف خودم  و دوستام معذرت خواهی کنم و بعدش خدمت شما عرض کنم که اگر شما کمی اطلاعات تاریخی و سیاسی داشتی و بجای این همه فوتبال بازی کردن یه خورده هم به اخبار روز دنیا توجه می کردید حتماً می دونستی که ایرانیها آدمهای با فرهنگ و انسان دوستی هستن تا جایی که حتی به دشمنان خودشون هم محبت می کنن چه برسه به یه ورزشکار معروف و خوبی مثل شما .

حتماً می گی این حرفای من فقط در حد ادعاست ، ولی باید بگم که مثال زیاده ولی اگه دوست داشته باشی یکیشو برات تعریف می کنم که حتی مربوط به گذشته های دورم نمی شه و براحتی می تونی در مورد صحت اون تحقیق کنی .

حدود 6 سال پیش گروهی از نظامیان انگلیسی(که یه خصومتی هم با  کشور شما داشتند بر سر جزایر فالکلند یا مالیوناس) به حریم دریایی ایران تجاوز کردن و نیروی نظامی به خوبی با اونا برخورد کرد و خیلی سریع دستگیرشون کرد حالا شما فکر می کنی که چه برخوردی باهاشون کردن ، اگه بگم باورت نمی شه ولی قول بده بری تحقیق کنی و ببینی که من راست می گم.

نظامیان انگلیسی رو به تهران منتقل کردن اما نه به یه مرکز نظامی یا امنیتی بلکه به یک هتل 5 ستاره و لوکس، آره مسی عزیز ما با دشمنامون اینجوری برخورد می کنیم چه برسه به فوتبالیست عزیزی مثل شما.

داشت یادم می رفتم ادامه برخورد با دشمنا رو  بگم، بعدش در یک مراسم با شکوه با حضور رئیس جمهور ایران ضمن دادن هدایا و سوغاتی های ارزشمند اونا رو بدرقه کردن البته عکسهاشم می تونی با یه سرچ ساده تو اینترنت پیدا کنی و ببینی  .

این ماجرا رو برای این تعریف کردم که اول از همه از کامنت های غیراخلاقی ایرانیا ناراحت نباشی و  دوم اینکه اگه قرار شد ازت برای اومدن به ایران دعوت کنن ، نترسی و نگران چیزی نباشی چون من مطمئن هستم بطور شایسته ای ازت میزبانی می کنن.

در آخر یه خواهش و پیشنهاد هم برات دارم و اون اینه که بعدازاین بیشتر به اخبار و رویدادهای جهانی توجه کن.

دیگه بیشتر از این وقت ارزشمندت رو نمی گیریم

برات آرزوی سلامتی و موفقیت دارم

برای تیم فوتبال آرژانتین هم آرزوی پیروزی و قهرمانی دارم

 رامین

تابناک

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

90  ⁄  45  =