رابطه یک متهم پرونده بیمه و مقام سابق دولتی

وکیل مدافع یکی از متهمان پرونده موسوم به پرونده اختلاس از شرکت بیمه ایران گفت: « م. ر.ر.» مقام دولت دهم از موکل اش یک و نیم میلیارد تومان دریافت کرده که در همین رابطه پرونده ای در دادسرای تهران تشکیل شده است.

«ابوالفضل انتظاری» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: موکل من هیچ ارتباطی با بیمه ایران ندارد و فقط به خاطر ارتباطی که با « ج. ا.» ( از متهمان اصلی پرونده بیمه ایران) داشته، اتهاماتش در این پرونده مطرح شده است.

به گفته وکیل مدافع د. س، « ج. ا.» با بیمه ایران، مسئولان استانداری تهران و موکل وی ارتباط داشته و میلیاردها تومان نیز از موکلش کلاهبرداری کرده و در همین رابطه از وی شکایت کرده است.

انتظاری، درباره نقض حکم موکل اش در دیوان عالی کشور گفت: در دادگاه عنوان شده بود موکل من در باند کلاهبرداری بوده در حالی که باند کلاهبرداری مربوط به مستخدمین دولت است و خوشبختانه دیوان عالی کشور این مساله را پذیرفت.

وی اضافه کرد: آن بخش از پرونده که « م.ر. ر.» مقام دولت دهم از موکل من یک و نیم میلیارد تومان گرفته در دادسرا مفتوح است.

وکیل مدافع د. س با بیان این که رسید پول هایی که ˈم .ر.ر.ˈ از موکلش گرفته وجود دارد، افزود: به دلیل این که این بخش از پرونده در دادسرا مفتوح است، نمی توانم توضیح بیشتری بدهم.

انتظاری تاکید کرد: موکل من ارتباطی به بیمه ایران ندارد و فقط به دلیل ارتباط با ج. ا. پرونده وی در بخش بیمه مطرح شده است که درست نبود و دادسرا می توانست پرونده مجزایی تشکیل دهد و رسیدگی کند.

وکیل مدافع د. س با بیان این که در سه جلسه گذشته از محاکمه متهمانی که پیشتر احکام شان در دیوان عالی کشور نقض شده، هنوز نوبت به ارایه دفاعیات موکلش نرسیده است، گفت: به احتمال زیاد در جلسات هفته آینده موکل من از اتهامات خود دفاع خواهد کرد.

30 مرداد ماه دیوان عالی کشور احکام قطعی گروهی از متهمان بیمه ایران را منتشر کرد.

دادگاه تعدادی از متهمان پرونده بیمه ایران که پیشتر احکام آنها از سوی شعبه 32 دیوان عالی کشور نقض شده بود، در شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی مجددا در حال رسیدگی است.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  +    =  5