چهره های موثر در رفع فیلتر فیس بوک

آن چیزی که شما می خوانید حاصل گفتگوی ما با کارشناسان، تصمیم گیران و تصمیم سازانی است که قرار است اگر همه چی درست پیش برود با نظر آنها موضوع رفع فیلترینگ فیس بوک بار دیگر روی میز مذاکره بیاید و درباره «فیس بوک آری یا نه؟» تصمیم گیری شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،همشهری جوان در پرونده ای مفصل به یکی از بحث های رایج این روزها پرداخت: رفع فیلتر فیس بوک!

بخش‌هایی از این گزارش خواندنی پیش روی شماست.

– حالا که چی؟ وقتی که فیس بوک دغدغه مسئولان شده و مسیر تصمیم گیری در مورد فیلترینگ یا آزادسازی این شبکه هم معلوم شد، بهتر نیست بدانیم که آیا واقعا فیس بوک رفع فیلتر می شود یا نه؟ آن چیزی که شما در این دو صفحه می خوانید حاصل گفتگوی ما با کارشناسان، تصمیم گیران و تصمیم سازانی است که قرار است اگر همه چی درست پیش برود با نظر آنها موضوع رفع فیلترینگ فیس بوک بار دیگر روی میز مذاکره بیاید و درباره «فیس بوک آری یا نه؟» تصمیم گیری شود.

برای همین سوالاتی که به نظرمان می رسید می تواند این موضوع را تا حدودی روشن کند را با این کارشناسان، به «اقتراح» گذاشتیم. اقتراح، شیوه ای در روزنامه نگاری است که یک موضوع با سوالات ثابت از افراد صاحب نظر در میان گذاشته می شود تا مخاطب با خواندن نظرات مختلف خودش به یک جمع بندی برسد.
 

چهره

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  10