جشنواره از یلدا تا امید بانک تجارت آغاز شد

بانک تجارت به مشتریانی که از شب یلدا (اول دی‌ماه) تا ششم فروردین، موسوم به روز امید در فرهنگ ایران باستان، اقدام به افتتاح حساب می‌کنند هر هفته جایزه معادل سفر به جام جهانی 2014 برزیل و ده‌ها تبلت و به مشتریان حقوقی هفت برابر میانگین حساب، تسهیلات اعطاء می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک تجارت، جشنواره "از یلدا تا امید" بانک تجارت با اهداء جوایز هزینه سفر به جام جهانی برزیل و ده‌ها دستگاه تبلت آغاز شد.

این بانک به مشتریانی که از شب یلدا (اول دی‌ماه) تا ششم فروردین، موسوم به روز امید در فرهنگ ایران باستان، اقدام به افتتاح حساب می‌کنند هر هفته جایزه معادل سفر به جام جهانی 2014 برزیل و ده‌ها تبلت و به مشتریان حقوقی هفت برابر میانگین حساب، تسهیلات اعطاء می‌کند.

بر اساس این خبر، مشتریانی که مانده حساب آنها در تمام روزهای هفته بالای 500 هزار ریال باشد در قرعه‌کشی آن هفته شرکت داده می‌شوند و به ازای هر 30 هزار تومان در هر روز یک امتیاز به آنها تعلق می‌گیرد.

هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانند به سایت اینترنتی بانک تجارت به آدرس www.tejaratbank.ir مراجعه و یا با مرکز ارتباط مشتریان به شماره 1554 تماس حاصل نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×  5  =