پایان مهلت ثبت نام آرم طرح ترافیک ۹۳

معاون آموزش معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از اتمام زمان نام نویسی آرم طرح ترافیک 93 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،ˈشهرام جباری زادگانˈ روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: سایت شهرداری تهران از صبح امروز (اول دیماه ) بسته شده است و دیگر امکان ثبت درخواست در آن وجود ندارد.

وی اظهارکرد:بررسی صلاحیت متقاضیان اخذ آرم طرح ترافیک نیز از امروز (اول دیماه ) آغاز می شود و اسامی واجدین شرایط بزودی اعلام خواهد شد.

جباری زادگان اعلام کرد: همزمان با بررسی صلاحیت متقاضیان آرم طرح ترافیک، ارسال نامه های مربوط به تخصیص سهمیه ارگان ها، دستگاهها و نهادها (سهمیه بگیران حقوقی) آغاز می شود.

وی با بیان اینکه از سهمیه آرم طرح ترافیک سالانه سال 93 در مقایسه با سال 91، 40 درصد کاسته شده است افزود: این سهم به آرم طرح ترافیک روزانه، هفتگی و ماهانه اختصاص یافته است.

جباری زادگان ضمن عذرخواهی از متقاضیان حقیقی وحقوقی برای کاهش سهمیه آرم طرح ترافیک سال 93 اظهار کرد: کاهش 40 درصدی آرم های سالانه به بخش روزانه و ماهانه و هفتگی اختصاص یافته است تا شهروندان بتوانند از مزایای ورود به طرح ترافیک به طور موردی و در شرایط ضروری بهره مند شوند.

جباری زادگان با اشاره به تکریم دستگاه های اجرایی و زیست محیطی برای کاهش آلودگی هوای شهرتهران افزود: با کاهش 40 درصدی سهمیه آرم طرح ترافیک سالانه، از تردد 40 هزارخودرو بطور دایمی در محدوده طرح ترافیک جلوگیری خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  4  =  12