اقدام ارزشمند وزیر کار

به‌دنبال درج گزارشی در رسانه‌ها مبنی برحضور یک خانواده در چادری در یکی از پارک‌های تهران، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس سازمان بهزیستی را مأموررسیدگی به وضعیت این خانواده کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از تسنیم علی ربیعی با تقدیر از اهتمام رسانه‌های گروهی به مسائل مختلف جامعه ازجمله مسائل، مشکلات و آسیب‌های اجتماعی، صبح امروز رئیس سازمان بهزیستی را مأمور کرد تا نسبت به رسیدگی به وضعیت این خانواده اقدام کنند.
 
  گفتنی است براساس گزارش‌های رسیده این خانواده شامل یک برادر، خواهر و یک مادر است که متأسفانه هر سه اعضای این خانواده به‌نوعی با بیماری روبه‌رو هستند.
 
بنا بر این گزارش، پسر این خانواده حدود 36 سال دارد، از بیماری ام‌اس رنج می‌برد و خواهر وی معلول ذهنی است و مادر این خانواده هم چندی پیش سکته مغزی کرده است. هشت ماه است بیماری پسر خانواده شدت گرفته، پدرشان در سال 80 فوت کرده و مشکلاتشان روزبه‌روز شدت گرفته است.
 
  به‌دنبال دستور ربیعی، مسئولان سازمان بهزیستی با این خانواده دیدار کردند و تمهیدات لازم برای اسکان این خانواده و تحت پوشش قرار دادن این بیماران اتخاذ شد، این خانواده هم اکنون  اسکان داده شده‌اند و اعضای بیمار خانواده تحت مراقبت‌های بهداشتی و درمانی قرار گرفتند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×    =  12