تبلت جدید Lenovo با صفحه نمایش Full HD و پردازنده Qualcomm

شرکت Lenovo که در سال‌های اخیر به خاطر طراحی و عرضه تبلت‌های سری Yoga خودش در بازار انواع تبلت طرفداران زیادی پیدا کرده است، حالا گویا به تازگی قرار است مدل‌های جدیدتری را روانه این بازار بکند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از دنیای اقتصاد تبلت‌های سری Yoga که دارای صفحه نمایش‌هایی با وضوح تصویر 1280 در 800 پیکسل و پردازنده‌ای از MediaTek هستند، با قیمت پایه 249 دلار هم به فروش می‌رسند. حالا اما خبر می‌رسد که این شرکت در حال کار روی تبلت‌هایی با صفحه نمایش Full HD و پردازنده‌ای از شرکت Qualcomm هستند.  این در حالی است که مشخصات یک تبلت معرفی نشده از این شرکت با مدل B8080 روی وب‌سایت GFXBench منتشر شده است که نشان می‌دهد این تبلت دارای صفحه نمایشی با وضوح تصویر 1920 در 1200 پیکسل است. طبق اطلاعاتی که در این وب‌سایت منتشر شده است، این تبلت دارای پردازنده MSM8226 که همان پردازنده 5/1 گیگاهرتزی Snapdragon 400 از شرکت Qualcomm است، بهره می‌برد.

بر این اساس سیستم‌عامل این تبلت آندروید نسخه 3/4 بوده و اطلاعات و جزییات بیشتری از آن منتشر نشده است. احتمالا این تبلت در نمایشگاه CES امسال برای اولین بار رونمایی خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  74  =  77