وب گردی امن با ابزار جدید گوگل کروم

.قابلیت جدید این امکان را به کاربران میدهد که در حالتی کاملا امنیتی به گشت و گذار در اینترنت بپردازند، اما دسترسی به این امکان و فعال کردن آن بر روی مرورگر کروم، نیازمند کمی کنکاش در تنظیمات درونی گوگل کروم است. در اینجا شما را با نحوه فعال کردن و استفاده از این ابزار آشنا میسازیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،همه ما در باره ابزار Incognito Browsing یا وب گردی در حالت ناشناس میدانیم و با آن آشنا هستیم. ابزاری که در همه مرورگرها وجود دارد و ضریب امنیتی وب گردی را با غیر فعال کردن ثبت اطلاعات مربوط به History و ذخیره Cookie ها دو چندان میکند. اما گوگل کروم اخیرا ابزاری را معرفی کرده است که در حفظ امنیت پا را از این هم فراتر میگذارد.

به گزارش «تابناک» بعد از آنکه چندی پیش گوگل، امکان Guest Browsing یا وب گردی در حالت میهمان را به سیستم عامل کروم و روی پیاده سازی کرد، اکنون قابلیت استفاده از آن را بر روی مرورگر خود یعنی گوگل کروم نیز برای کاربران مهیا کرده است.

قابلیت جدید این امکان را به کاربران میدهد که در حالتی کاملا امنیتی به گشت و گذار در اینترنت بپردازند، اما دسترسی به این امکان و فعال کردن آن بر روی مرورگر کروم، نیازمند کمی کنکاش در تنظیمات درونی گوگل کروم است. در اینجا شما را با نحوه فعال کردن و استفاده از این ابزار آشنا میسازیم.

با

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

57  +    =  62