آخرین اخبار درباره زلزله هرمزگان

وی اضافه کرد: تجهیزات مورد‌نیاز از جمله موکت، پتو و بسته‌های غذایی در این چادر‌ها نیز توزیع شده و پیش‌بینی می‌کنیم تا بعد از ظهر این تعداد افزایش یابد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: هم اکنون 120 دستگاه چادر برای زلزله زدگان بستک برپاشده و موکت،‌پتو و بسته‌های غذایی بین مردم توزیع شده است و تنها مشکل قطع بودن آب و برق منطقه بستک تااین لحظه است.

پیرحسین کولیوند در گفت‌وگو با فارس خاطرنشان کرد: تا این لحظه 120 دستگاه چادر در 7 نقطه از محل‌هایی که برای اسکان زلزله‌زدگان در منطقه بستک در نظر گرفته شده برپا شده و تعدادی از زلزله‌زدگان در این چادر‌ها اسکان داده شده‌اند.

وی اضافه کرد: تجهیزات مورد‌نیاز از جمله موکت، پتو و بسته‌های غذایی در این چادر‌ها نیز توزیع شده و پیش‌بینی می‌کنیم تا بعد از ظهر این تعداد افزایش یابد.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به پیش بینی سرمای منفی 6 درجه سانتی‌گراد  تا 72 ساعت آینده در منطقه بستک گفت: با کمبود وسایل گرمایشی و سوخت مواجه هستیم و در حال حاضر آب و برق منطقه قطع است که امیدواریم تمام این مشکلات برطرف شود.

زلزله به بزرگی 5.5 ریشتر صبح امروز بستک در استان هرمزگان را لرزاند که تا کنون 30 مصدوم و یک کشته بر جا گذاشته است.

آخرین آمار مصدومان

اورژانس کشور در مورد آخرین آمار مصدومان زلزله بستک اعلام کرد که 21 نفر از مصدومان در بیمارستان‌های این شهر بستری شدند.

این گزارش حاکی از آن است که 6 نفر در بیمارستان فکری بستک، یک نفر در بیمارستان بندر لنگه،‌سه نفر در بیمارستان لار و سه نفر در بیمارستان بندرعباس بستری هستند و تا کنون 8 نفر دیگر از مصدومان از بیمارستان ترخیص شده اند.

هوای مناطق زلزله زده
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره آب و هوای مناطق زلزله زده گفت: منطقه زلزله زده بستک در استان هرمزگان امروز را بارانی می گذارند و آسمان این شهر شاهد رگبار و رعد وبرق خواهد بود.

او با بیان اینکه برای امروز پنج شنبه رگبار ، رعد و برق و وزش باد در منطقه زلزله زده بستک پیش بینی می شود گفت:امروز کمینه و بیشینه دمای هوای بستک به ترتیب برابر 11 و 21 درجه سانتیگراد است، : کمینه و بیشینه دمای هوای این منطقه برای فردا به ترتیب 10 و 22 درجه سانتیگراد خواهد بود.
وظیفه گفت: آسمان بستک برای فردا جمعه کمی ابری و به تدریج صاف و برای شنبه هفته آینده صاف پیش بینی می شود.

وظیفه از ورود سامانه بارشی در اوایل هفته پیشرو به کشور، خبرداد و گفت: بر همین اساس پیشبینی می شود که در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته آینده آسمان این شهر شاهد رگبار و رعد و برق باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×  1  =