اولین مسافر برزیل در جشنواره یلدا تا امید مشخص شد

بانک تجارت هر هفته جایزه می دهد:

قرعه‌کشی اولین هفته جشنواره یلدا تا امید بانک تجارت برگزار شد و نخستین برنده سفر به جام جهانی 2014 برزیل و برندگان 50 تبلت این جشنواره معرفی شدند.در این جشنواره کسانی که که از شب یلدا (اول دی‌ماه) تا 6 فروردین 93 اقدام به افتتاح حساب تجارت کارت می‌نمایند جوایز اعطاء می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از  روابط عمومی بانک تجارت، در قرعه‌کشی اولین هفته این جشنواره فرزنده محمدی نظرآباد، مشتری شعبه مرکزی سلماس به عنوان نخستین مسافر کاروان 14 نفره بانک تجارت به جام جهانی 2014 برزیل معرفی شد و برندگان 50 تبلت این هفته مشخص شدند.

بانک تجارت در جشنواره یلدا تا امید به مشتریانی که از شب یلدا (اول دی‌ماه) تا ششم فروردین، اقدام به افتتاح حساب تجارت کارت می‌نمایند هر هفته یک فقره کمک هزینه سفر به جام جهانی 2014 برزیل به ارزش 350 میلیون ریال و 50 دستگاه تبلت هر یک به ارزش 13 میلیون ریال اعطاء می‌کند.

مشتریانی که مانده حساب آنها در تمام روزهای هفته بالای 500 هزار ریال باشد در قرعه‌کشی آن هفته شرکت داده می‌شوند و به ازای هر 300 هزار ریال در هر روز یک امتیاز به آنها تعلق می‌گیرد.

برگزاری این جشنواره در راستای ترویج بانکداری الکترونیک و ترغیب هموطنان به استفاده از خدمات بانکی غیرحضوری صورت می‌گیرد.

گفتنی است اسامی برندگان این جشنواره به صورت هفتگی در سایت اینترنتی بانک درج شده و از طریق شعب نیز به اطلاع برندگان خواهد رسید

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×  1  =