افتتاح شعبه یک بانک ایرانی در هند

یک بانک خصوصی به منظور تسهیل مبادلات پولی ، در هندوستان شعبه دایر می کند .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از واحد مرکزی خبر، مدیرعامل پیشین بانک پارسیان در مراسم تودیع خود با بیان اینکه پارسیان نخستین بانک خصوصی بود که در کشور خارجی و ابتدا در بغداد شعبه دایر کرد، گفت: گشایش شعبه این بانک ، با هماهنگی بانک مرکزی در بمبئی هند نیز در دست پیگیری است و تقریبا مراحل پایانی را می گذراند .

علی سلیمانی شایسته که هفت سال مدیریت بانک پارسیان را بر عهده داشت ، این موضوع را موجب گسترش شبکه بانکی در خارج کشور و تسهیل مبادلات پولی دو کشور دانست .

مدیر عامل پیشین بانک پارسیان نخستین پوز فروشگاهی نصب شده را متعلق به این بانک دانست و با اشاره به این که امروز پارسیان پنجمین بانک در تعداد پوزهای نصب شده در سراسر کشوراست گفت : از نظر تعداد تراکنش روی پوز نیز پارسیان نخستین یا دومین بانک کشور محسوب می شود .

وی درباره احتمال فروش سهم ایران خودرو در بانک پارسیان نیز گفت: تا امروز گروه صنعتی ایران خودرو همچنان از سهامداران بانک پارسیان است که اگر هم بخواهد سهم خود را بفروشد به ما به عنوان مجری بانک ارتباطی ندارد اما من هم در این باره شنیده ام که در حال مذاکره هستند و حتما مشتری پیدا کرده و می خواهند سهم خود را بفروشند .

سلیمانی شایسته با تاکید بر این که ارقام ارزی برداشت شده در سال 90 هنوز به بانک پارسیان بازنگشته است گفت: مذاکراتی با بانک مرکزی داشتیم که بر اساس آن به تازگی آقای سیف رئیس کل بانک مرکزی در مصاحبه ای بر بازگشت این وجوه تاکید کرد که ما هم امیدواریم این مسئله به موقع اتفاق بیفتد.

امروز مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل بانک پارسیان برگزار شد و علی سلیمانی شایسته جای خود را به علی دیواندری سپرد.

دیواندری پیش از این مدیرعامل بانک ملت بود .

افزایش 3 برابری جذب سپرده ها در 8 سال اخیر و رسیدن مجموع دارایی های بانک پارسیان با 4 و سه دهم برابر به 50 هزار 400 میلیارد تومان ، رشد 3 و 8 دهم برابری سود عملیات بانکی و دستیابی به سود 900 میلیارد تومانی ، رشد 4 و 2 دهم برابری مجموع سپرده ها و رشد 3 و نیم برابری تسهیلات در هشت سال اخیر از جمله خبرهایی بود که در این مراسم بیان شد .

رسیدن سرانه سپرده های شعب با یک و 7 دهم برابر رشد در هشت سال اخیر و رسیدن به 152 میلیارد تومان و سرانه تسهیلات شعب با یک و 8 دهم برابر رشد به 96 میلیارد تومان از دیگر اخبار این مراسم بود .

رئیس هیئت مدیره بانک پارسیان هم در این مراسم ، رشد 2 و 2 دهم برابری سرانه سپرده ها به 10 میلیارد تومان و رشد 2 برابری و دستیابی به نرخ 6 میلیارد و 400 میلیون تومانی سرانه تسهیلات را از موفقیت های این بانک توصیف کرد .

سلیمانی امیری رتبه بانک پارسیان را با 293 شعبه فعال در کشور و 4 هزار و 207 کارمند پنجمین بانک کشوراعلام کرد .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  1  =  4