پنجعلی: رقابت قهرمانی بین پرسپولیس،استقلال و سپاهان است

پرسپولیس فردا در یک دیدار حساس مقابل فولاد خوزستان قرار خواهد گرفت و محمد پنجعلی سرپرست سرخپوشان با امیدواری زیادی در مورد موفقیت این تیم در اهواز صحبت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،پنجعلی در گفت‌وگو با  خبرآنلاین در مورد اینکه برخی می‌گویند شانس پرسپولیس برای شکست دادن فولاد در اهواز کم است گفت: اصلا اینطور نیست. بچه‌ها به برد عادت کرده‌اند و باخت را دوست ندارند. اعتماد به نفس آنها بالا رفته و تا اینجا خیلی خوب کار کردند. هر چند فراز و نشیب‌هایی داشتیم ولی پرسپولیس با بازیکنان کلیدی هر تیمی را اذیت می‌کند.

پنجعلی در خصوص اینکه خیلی‌ها معتقدند پرسپولیس در لیگ برتر قرعه خوبی ندارد خاطرنشان کرد:« واقعا همین‌طور است. البته فوتبال حرفه‌ای است و ما نباید به این مسائل نگاه کنیم. پرسپولیس آنقدر به بلوغ تاکتیکی رسیده که می‌تواند هر تیمی را شکست بدهد. الان تیم ما شرایط خوبی دارد و خیلی امیدوار هستیم که در اهواز فولاد خوزستان را شکست دهیم. البته باید گفت که آنها یک تیم قابل احترام هستند.

سرپرست پرسپولیس در خصوص مشکلات مالی این تیم که باعث ناراحتی بازیکنان شده است خاطرنشان کرد:« آقای رویانیان چند روز پیش در تمرین حاضر شدند و با بچه‌ها حرف زدند، انشاالله مشکلات مالی هم برطرف خواهد شد. البته بازیکنان پرسپولیس می‌دانند که در تیم بزرگی بازی می‌کنند و برای آنها پرسپولیس مهمتر از پول است. شما می‌بینید که هیچ کدام از بازیکنان تیم ما در مورد مسائل مالی صحبت نکردند.

پنجعلی در قسمت دیگری از حرف‌هایش در مورد کری خواندن بازیکنان استقلال برای پرسپولیس و اینکه آنها شانس قهرمانی‌شان را بیشتر از پرسپولیس می‌دانند گفت: طبیعی است که هر بازیکنی از موفقیت و برد خودش صحبت کند ولی در مورد پرسپولیس باید بگویم که تیم ما پتانسیل قهرمانی را دارد. من معتقدم رقابت بین ما، استقلال و سپاهان است. در مورد کری‌ خواندن هم باید بگویم که بهتر است بازیکنان دو تیم این کار را انجام ندهند چون کیفیت دربی را کم می‌کند. کری خواندن برای تماشاگران است نه بازیکنان.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

66  ⁄  33  =