افزایش ظرفیت پهنای باند

پروژه توسعه شبکه انتقال زیرساخت کشور تحت عنوان تدبیر یک با هدف توسعه پهنای باند اینترنت کشور به 4 ترابیت و توسعه شبکه IP داخل کشور با ظرفیتی بالغ بر 20 ترابیت برثانیه براساس سیاست های جدید وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت تدبیر و امید در شرکت ارتباطات زیرساخت کلید خورد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از مهر، این پروژه در برنامه پنج ساله پنجـــم کشور در راستای اهداف بلندمدت توسعه ارتباطات کشور و به منظور فراهم کردن زیرساختهای لازم برای پیاده سازی دولت الکترونیک در این شرکت طراحی و در مرحله فراخوان عمومی قرار گرفته است.

محمود خسروی – معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت تصریح کرد: بستر فیزیکی این شبکه بر پایه فیبرنوری و گستردگی آن در سراسر کشور است و به دلیل حجم زیاد پهنای باند ارتباطات این پروژه، استفاده از مدرن ترین و به روزترین فناوری های مرتبط با شبکه انتقال، در این طرح مورد توجه قرار گرفته است.

وی تصریح کرد : شرکت ارتباطات زیرساخت در این پروژه استفاده از کنسرسیوم های متشکل از پیمانکاران داخلـــی فعال حوزه ارتباطات، شرکتهای دارای سابقه تولیدی، تحقیقی و با توان مالی متناسب با حجم این پروژه مورد توجه قرار داده تا به دیگر اهداف اجرای این پروژه از جمله انتقال دانش فنی فناوری های جدید این حوزه به کشور ، دست پیدا کنیم.

معاون وزیر ارتباطات درباره شناسایی شرکت ها و کنسرسیوم های توانمند برای اجرای این پروژه گفت : فراخوانی از روز چهارشنبه 18 دی ماه در نشریات کثیرالانتشار در این زمینه صورت گرفته و علاقمندان به حضور در فراخوان فرصت دارند تا چهارشنبه 25 دی ماه می توانند نسبت به دریافت مدارک استعلام ارزیابی اقدام کنند .

کنسرسیوم های واجد شرایط و علاقه مند به حضور در فراخوان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر باید به سایت الکترونیکی شرکت ارتباطات زیرساخت به نشانی WWW.tic.ir مراجعه کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×    =  15