جملات متفاوت مجری مشهور تلویزیون را بخوانید

حامد شکیبانیا، تهیه کننده خوش ذوق برنامه «این شب ها» درباره اولین روزهای شکل گیری این برنامه می گوید: «… مشکل مجری اصلی هنوز حل نشده بود. مدیر گروه، تلفنی قراری با مجری موقت برنامه عصر ظهور که حالا می دانستم اسمش درستکار است تنظیم کرد.

همشهری جوان: حامد شکیبانیا، تهیه کننده خوش ذوق برنامه «این شب ها» درباره اولین روزهای شکل گیری این برنامه می گوید: «… مشکل مجری اصلی هنوز حل نشده بود. مدیر گروه، تلفنی قراری با مجری موقت برنامه عصر ظهور که حالا می دانستم اسمش درستکار است تنظیم کرد. پیش تر نامش را نمی دانستم ولی یادم بود برنامه ای به نام پرتو در شبکه چهار اجرا می کرد و به طور مشخص یادم بود که احترام مهمانان برنامه را که همگی اساتید کهنسال و برجسته دانشگاهی بودند، نگه می داشت. کار ساده ای که به طرز حیرت آوری به مخیله بیشتر مجری ها نمی رسد. فضای جلسه خیلی رسمی و آزاردهنده بود … حرفه های خصوصی، فضای سرد بین ما را شکست و محافظه کاری یزدی گونه درستکار را کنار زد…»

او به خوبی در همین چند خط به چند ویژگی «علی درستکار» اشاره کرده. به احترامی که برای همه نگه می دارد، به محافظه کاری و به قوت اجراهای تلویزیونیاش. آقای مجری درست به همین اندازه گرم و البته دل نازک است. حرف ها، شوخی ها و کنایه هایش رگه های شیرینی دارد و به دل می چسبد. با درستکار در روزهایی گپ زدیم که دوباره به تلویزیونبرگشته. به «این شب ها» که یک سال و چند ماهی از اجرای آن دور بودو حالا در این شب های سرد آخر پاییز دوباره با همان خنده ها و نگاه های شیرین و ریز ریز حرف زدن هایش در قاب چشمان ما افتاده.
 

data-src=http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/10/14/236115_694.jpg

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

28  ⁄  7  =