سلطان وحشت در تلویزیون بعد از ۲۰ سال

همه آنهایی که جمعه شب برنامه گفت‌وگوی خط قرمزی شبکه دو را می‌دیدند، از حضور مهمان برنامه بهت‌زده شدند؛ محمود کدخدایی، کشتی‌گیر سابق تیم ملی ایران که نزدیک به بیست سال است، جلو‌ دوربین نرفته، مهمان بخش خط قرمز ورزش از نگاه دو بود تا از زندگی پرحاشیه خود بگوید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،همه آنهایی که جمعه شب برنامه گفت‌وگوی خط قرمزی شبکه دو را می‌دیدند، از حضور مه‌مان برنامه بهت‌زده شدند؛ محمود کدخدایی، کشتی‌گیر سابق تیم ملی ایران که نزدیک به بیست سال است، جلو‌ دوربین نرفته، مهمان بخش خط قرمز ورزش از نگاه دو بود تا از زندگی پرحاشیه خود بگوید.

به گزارش «تابناک»، یک سال پس از راه‌اندازی شبکه مستقل ورزش، شبکه‌های‌ تلویزیونی به فکر ساخت برنامه‌های آوانگارد ورزشی افتادند تا دعوای شبکه برای جذب مخاطب بالا بگیرد.

اما در میان انبوه جدید برنامه‌های ورزشی، این برنامه قدیمی ورزش از نگاه دو بود که با تیمی جدید، بهتر از بقیه، کارکرد و برنامه‌ها‌ی جریان‌سازی را روی آنتن برد. چینش دقیق مهمان‌های برنامه در کنار بخش ویژه خط قرمز این برنامه به نقطه قوت آن بدل شده و هر هفته با حضور مهمان‌های فراوان و گفت‌وگوهای مناظره‌گونه به ابعاد ‌ورزش کشورمان می‌پردازند، ولی به رغم نامگذاری بخش ویژه این برنامه به خط قرمز و شعار «برای ما هیچ خط قرمز وجود ندارد»، پرهیز دست‌اندرکاران این برنامه از عبور از خط قرمزهای مورد نظر، موجب می‌شود که اعتماد بیننده به این برنامه کم‌کم از بین برود؛ بماند که اسپانسر برنامه‌ و شوآفی که هر از گاه برای او برگزار می‌شود، بی‌‌گمان ضربه مهلک‌تری به این برنامه خوب ورزشی می‌‌زند.

بنا بر این گزارش، نمونه این ماجرا، این هفته روی داد؛ وقتی متصدیان ‌برنامه، دست روی سوژه خوب محمود کدخدایی گذاشتند؛ کشتی‌گیر سابق تیم ملی کشتی که زندگی پرحاشیه‌ای داشت.

حواشی پیرامون زندگی کدخدایی به اندازه‌ای بود که روزگاری تیتر یک روزنامه‌های زرد ‌بود. ‌هم‌اکنون اگر نامش را ـ هنوز ‌که هنوز است ـ در گوگل جستجو کنید، با کلیدواژه «سلطان وحست» روبه‌رو می‌شویم.

زندگی پر‌حاشیه این کشتی‌گیر با استعداد تیم ملی، موجب شد تا همه انتظار داشته باشند در گفت‌وگوی خط قرمزی جمعه شب شبکه دو، مجری میهمان را از خط قرمز رد کند و برای یک بار هم که شده، جلو دوربین‌های صدا و سیما، شاهد یک سورپرایز همیشگی باشیم؛ اما اتفاقات آنقدر عادی روی می‌دهند که کسی باورش نمی‌شد، این محمود کدخدایی است که مقابل دوربین قرار گرفته است. هر جا بحث بالا می‌گرفت و به نقاط حساس زندگی کدخدایی اشاره می‌کرد، مجری چنان سربسته و با ترس به سراغ موضوع می‌رفت که بیننده را تشنه از چشمه باز می‌گردانند؛ مهمان ویژه‌ای که علاوه بر سلطان وحشت، نامش با قاچاق مواد مخدر و زورگیری، دارو‌‌‌دسته مافیایی و هزار و یک چیز دیگر گره خورده بود و به قول خودش، رسانه‌ها از او غول بزرگی ساخته بودند و می‌شد دست‌کم با جزئیات بیشتری به شفاف‌سازی نقاط تاریک پرونده خود بپردازد.

اینکه او پذیرفت ‌برخی شایعات در ژاپن‌ و ماجرای قاچاق مواد مخدر نیز حقیقت داشته، چنان ساده و معمولی در این برنامه گفته شد و از آن گذشتند که انگار مهمان برنامه ‌‌بخشی از خاطرات بی‌مزه دوران جوانی‌اش را تعریف می‌کند!

در پایان باید گفت، حضور محمود کدخدایی می‌توانست یکی از نقاط اوج برنامه ورزش از نگاه دو باشد و به سیر صعودی این برنامه شیب بیشتری بدهد، ولی با کمی محافظه‌کاری یا هر چیزی دیگری که نامش را بگذارید، ناتمام ماند!

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×    =  28