واتس‌آپ درآمد اپراتورهای همراه از پیامک را کاهش داد

درآمدهای پیامکی اپراتورهای همراه دنیا در سال 2013 با کاهش 4 درصدی به نسبت سال قبل از آن به 104 میلیارد دلار رسید.افزایش مشترکان اپراتورهای همراه و محبوبیت سرویس‌های پیامکی نظیر واتس‌آپ و لاین‌مسنجر بر روند نزولی درآمدهای پیامکی سرعت بخشیده و پیش بینی شده تا سال 2017 حدود 20 درصد از درآمدهای این بخش کاهش یابد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از تسنیم، برآورد جهانی سرویس‌های پیامکی اپراتورهای همراه نشان از این دارد که پیامک و MMS روند کاهشی داشته‌اند.

گزارش مرکز تحقیقاتی استراتژی حاکی از این است که درآمد اپراتورهای دنیا از این محل در سال 2013 بالغ بر 4 درصد به نسبت سال گذشته کاهش یافته و به 104 میلیارد دلار رسیده است.

افزایش مشترکان اپراتورهای همراه و محبوبیت سرویس‌های پیامکی نظیر واتس‌آپ و لاین‌مسنجر بر روند نزولی درآمدهای پیامکی سرعت بخشیده و پیش بینی شده تا سال 2017 حدود 20 درصد از درآمدهای این بخش کاهش یابد.

این کاهش درآمد برای مناطقی نظیر آمریکای شمالی و اروپای غربی که ضریب نفوذ گوشی‌های هوشمند در آنجا بالاتر است، بیشتر خواهد بود. پیش‌بینی شده که روند کاهشی برای این دو منطقه در SMS و MMS به ترتیب 38 و 28 درصد باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

88  −    =  82