زبان بدن آدم‌ هنری ها

موی‌های بلنداز پشت بسته شده، ریش بلند، لباس راحت با رنگ‌های هم‌‌وزن یا موهای کاملا کوتاه شما را به یاد چه تیپ آدم‌هایی می‌اندازد؟ تعداد کمی از افراد هستند که می‌توان به راحتی از روی ظاهر به شغل و حرفه​شان پی برد، این دسته همان هنرمندان هستند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مجله زندگی ایده آل: موی‌های بلنداز پشت بسته شده، ریش بلند، لباس راحت با رنگ‌های هم‌‌وزن یا موهای کاملا کوتاه و به‌قول خودمان کچل شما را به یاد چه تیپ آدم‌هایی می‌اندازد؟ تعداد کمی از افراد هستند که می‌توان به راحتی از روی ظاهر به شغل و حرفه​شان پی برد، این دسته همان هنرمندان هستند که معمولا از دور مشخص هستند. این بار سراغ هنری‌ها رفتیم تا با ابعاد بیشتری از زندگی و زبان بدن آنها آشنا شویم. در این مقاله سعی شده به بررسی ویژگی‌های روانشناختی و ذهنی هنری‌ها و هنرمندان با کمک سیدعلی دربانی، کارشناس ارشد مشاوره خانواده و آرش زمانیان، نوازنده گیتار بیس در گروه پرطرفدار رضا یزدانی پرداخته شود.

ویژگی‌هایی از نیمکره‌های مغز ما

نیمکره راست: به فرآیندهای ادارکی، تصور، تجسم، خیالپردازی، شناخت رنگ و موسیقی و هنر، شناسایی قیافه‌ها و اشکال و کلا برداشت، داوری و ترکیب می‌پردازد و ماننده قوه بینایی یک پرنده کل تصویر را می‌بیند و کل نگر است.
 

data-src=http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/10/30/242501_582.jpg

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

10  ×  1  =