خدمات بیمه‌ای و بانکی پست بانک در روستاها توسعه می یابد

پست بانک ایران با مشارکت مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و شرکت بیمه ایران، خدمات بانکی و بیمه ای را در 10 هزار روستای کشور توسعه می دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی پست بانک ایران دکتر صباغی عضو هیات مدیره این بانک در نشست مشترک با مسئولان استانداری گلستان ضمن بیان مطلب فوق و ارائه گزارشی درخصوص دستورالعمل اجرایی صندوق تأمین مالی خرد روستایی و طرح جامع بیمه روستائیان گفت: اجرای طرح‌های مذکور توسط این بانک در 10 هزار روستای کشور ضمن کاهش خلاء بانکی و محرک‌های اقتصادی منجر به آسایش و رفاه بیشتر روستائیان در مناطق روستایی و کم برخوردار بانکی می شود.

وی افزود: در نظر است مراسم رسمی افتتاح اولین صنادیق تأمین مالی خرد روستایی با حضور مسئولان بانک و دستگاه‌های اجرائی همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر به صورت متمرکز در تهران و 30 استان کشور برگزار شود.

همچنین رضا مروتی معاون عمرانی استانداری گلستان در این نشست، درعرصه بانکی کشور پست بانک ایران را پیشرو ارائه کننده خدمات پولی و مالی در روستاها و مناطق محروم دانست و اظهار داشت: توجه و اهتمام مسئولان این بانک به مناطق مذکور در راستای توسعه عدالت اجتماعی و رونق اقتصادی شایسته قدردانی است و استانداری نیز حمایت همه جانبه خود را از این بانک خدمت رسان اعلام می کند.

وی افزود: با اجرای کامل طرح ایجاد صندوق تأمین مالی خرد روستایی و ارائه تسهیلات کم‌بهره و آسان به روستائیان و همچنین ارائه خدمات بانکی مطلوب به آنان شاهد مهاجرت معکوس روستائیان، کاهش سفرهای غیرضرور و همچنین اشتغال‌زایی در این مناطق خواهیم بود.

گفتنی است: در این نشست، محمدرضا ساجدی پور رئیس اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران و حمید محمدی مقدم مدیر شعب پست بانک استان گلستان نیز حضور داشتند که محمدی مقدم ضمن قدردانی از حمایت استانداری، گزارشی از عملکرد پست بانک استان و برنامه های لازم برای اجرای طرح های ملی مذکور را ارائه نمود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  9  =  36