خواب نمی‌ماندم قهرمان می‌شدم!

نایب قهرمان وزن 80 کیلوگرم جام یادگار امام(ره) گفت: خیلی دیر برای حضور در فینال مسابقات به من خبر دادند و اگر خواب نمی‌ماندم، قهرمان می‌شدم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مهدی هدایی در گفت‌وگو با فارس در خصوص کسب عنوان نایب قهرمانی جام یادگار امام(ره) گفت: سطح مسابقات واقعاً بالا بود و نفرات خوبی از قهرمانان جهان و مدال‌داران المپیک در این رقابت‌ها حضور داشتند.

وی ادامه داد: من هم مقابل قهرمان اروپا پیروز شدم و در فینال هم با نفر سوم جهان کشتی گرفتم. مجارستان تیم بسیار قدرتمندی را عازم این مسابقات کرده بود و در وزن 80 کیلوگرم هم نفرات خوبی شرکت کرده بودند. خوشحالم که نتیجه خوبی گرفتم، هر چند که می‌توانستم در فینال کشتی بهتری بگیرم.

هدایی تصریح کرد: متأسفانه خیلی دیر مرا صدا زدند؛ در حالی‌که حریفم روی تشک بود من خواب مانده بودم. باید زودتر روی تشک حاضر می‌شدم، اما برخلاف سایر مسابقات پیش از آنکه دیدارهای رده‌بندی این وزن برگزار شود، فینال را برگزار کردند، به طوری‌که من کفش‌هایم را روی تشک پوشیدم و همین موضوع باعث شد که کشتی از دستم خارج شود و ببازم.

هدایی درباره حضورش در وزن 80 کیلوگرم گفت: پیش از این شرایط وزنی من طوری بود که نمی‌توانستم در 74 کیلوگرم کشتی بگیرم و از طرفی برای 84 کیلوگرم هم سبک بودم. با وجودی که خیلی‌ها می‌گویند سنم برای ادامه کشتی بالا رفته است، اما 80 کیلوگرم وزن ایده‌آلی برای من است و این تغییر اوزان به من کمک کرد تا باز هم به دو بنده تیم ملی فکر کنم.

نایب قهرمان جام یادگار امام(ره) در خصوص رقابت با حبیب اخلاقی در وزن 80 کیلوگرم برای رسیدن به دوبنده تیم ملی گفت: حبیب دوست، رفیق و همشهری من است. او نفر اول تیم ملی است و من ذخیره‌اش هستم، هر زمان هم که با هم کشتی بگیریم دست او را بالا خواهم برد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

72  −  71  =